The~Raven Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 den som er voksen får nok rå med seg selv Lenke til kommentar
Gjest Guest_Blablabla_* Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 OK takker for svar folkens (jeg er altså gjesteposteren fra forrige side) Så det å si til henne at jeg begynner like henne mer enn bare som venn, kan slå negativt ut selv hvis hun føler det samme... eller? Har lest litt i den PU-tråden, bl. a om tegn\hint på at en jente liker deg, og oppdaget at jeg kan si ja på veldig mange av punktene. UANSETT, hvis jeg nå tar sjansen på å (prøve å) kysse henne og hun egentlig bare vil være venner, vil det være veldig risky for vennskapet? Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Look, if you had one shot, or one opportunity to seize everything you ever wanted-One moment Would you capture it or just let it slip? Endret 10. november 2008 av Masterdragn0 Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 ja, se til faen å satse litt mann! kyss kjerringa når du har sjansen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå