Gå til innhold

Ny PC til ca 15000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dvd brenner :

Pioneer DVD-brenner IDE DVR-105, Bulk

DVD-R/RW 4X/2X/16X/8X/12X/32X Trenger ikke dvd rom når du har dvd brenner!

CPU :

Intel Pentium 4 2.53 GHz Boxed PC533

Socket PGA478, 512kB "Northwood"

Harddisk :

Seagate Barracuda V 120GB S-ATA 7200RPM

S-ATA/150, harddisk 8MB cach

Hovedkort :Asus P4G8X/DELUXE/GD Hovedkort S478

E7205, Dual DDR, S-ATA, GBLAN, IEEE1394

Very nice :D

RAM :

2 * TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB CL2.5

Minne 184-P (for DDR-PC400MHz)

Skjermkort :

Sapphire Radeon 9700 Atlantis PRO 128MB

AGP, ATI 9700PRO, DVI, TV-Out, Retail

Nice :D

Kabinett : Chieftec Dragon Aluminium Tower Sølv

Kabinett m/360W AX-01SL-D P4 / AMD

Chieftec , men ikke vanlig chieftec! Chieftec i Alu som er jævli nice da!

Alt dette blir ca 14306 kr på www.komplett.no , Kjøp det og kos deg! Cpu en er stor nokk i massevis , 1 gb ram skulle være nokk for de fleste , og med en Serial ata harddisk skulle det gå unna i en fei , og skjermkortet er kjempenice og takler alt av spill! Denne maskina blir en "racer"

Lenke til kommentar
sjekk ut denne:  :yes:hyundai 19" imagequest q910. snasen skjerm til snasen pris. Bra er den også :D

ellers kunne du sjekke ut Tundra Pc'en til PSdata. den sluker det meste. :wink:

men er den god? har av og til en jævlig pipe lyd i skjermen min (Hyundai 19" imagequest p910+) når jeg kjører 1024x768@85Hz... skjermen min var billig, men er ikke av beste kvalitet... Vi gjerne at du kan komme med noen uavhenige kilder som beviser at det er litt kvalitet i den skjerme du kommer med :grumpy:
Lenke til kommentar
Dvd brenner :  

Pioneer DVD-brenner IDE DVR-105, Bulk  

DVD-R/RW 4X/2X/16X/8X/12X/32X                 Trenger ikke dvd rom når du har dvd brenner!

CPU :  

Intel Pentium 4 2.53 GHz Boxed PC533  

Socket PGA478, 512kB "Northwood"      

Harddisk :  

Seagate Barracuda V 120GB S-ATA 7200RPM  

S-ATA/150, harddisk 8MB cach  

Hovedkort :Asus P4G8X/DELUXE/GD Hovedkort S478  

E7205, Dual DDR, S-ATA, GBLAN, IEEE1394  

Very nice  :D  

RAM :  

2 *   TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB CL2.5  

Minne 184-P (for DDR-PC400MHz)    

Skjermkort :  

Sapphire Radeon 9700 Atlantis PRO 128MB  

AGP, ATI 9700PRO, DVI, TV-Out, Retail  

Nice :D  

Kabinett : Chieftec Dragon Aluminium Tower Sølv  

Kabinett m/360W AX-01SL-D P4 / AMD  

Chieftec , men ikke vanlig chieftec! Chieftec i Alu som er jævli nice da!  

Alt dette blir ca 14306 kr på www.komplett.no  , Kjøp det og kos deg! Cpu en er stor nokk i massevis , 1 gb ram skulle være nokk for de fleste , og med en Serial ata harddisk skulle det gå unna i en fei , og skjermkortet er kjempenice og takler alt av spill! Denne maskina blir en "racer"

Denne var bra synes jeg, endringer må jo være at en dvdbrenner kanskje ikke er nødvendig, og til siste innlegg så er lydkort innbygget tror jeg, og mus og tastatur koster jo ikke allverdens 600 elns og da er jo han grei, frakt kommer vel på 200 avhengig av du bor tror jeg, var noen som nevnte satsene her

Lenke til kommentar
sjekk ut denne:  :yes:hyundai 19" imagequest q910. snasen skjerm til snasen pris. Bra er den også :D

ellers kunne du sjekke ut Tundra Pc'en til PSdata. den sluker det meste. :wink:

men er den god? har av og til en sinnsvakt pipe lyd i skjermen min (Hyundai 19" imagequest p910+) når jeg kjører 1024x768@85Hz... skjermen min var billig, men er ikke av beste kvalitet... Vi gjerne at du kan komme med noen uavhenige kilder som beviser at det er litt kvalitet i den skjerme du kommer med :grumpy:

Fram med loddebolten og gå over loddepunktene til trafo'en i skjermen, funker ikke det tar du og presser en tannpiker inn mellon kjernen og viklingene.

Lenke til kommentar

Ja , kanskje litt mye ram! Men så har du så det holder!

Men Asus sine hovedkort har etter min mening alltid hatt meget gode innebygde lydkort så med mindre du er skikkelig musikkmann så kan jeg absolutt anbefale det innebygde lydkortet!

Og siden du skulle ha skjerm så kan du jo skippe dvd brenner og gå litt ned på rammen! Men tenk , 2*512 dual ddr , mmmmm.

Må faktisk minne om at chieftecs alu versjon er like tungt som mitt antec i stål!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...