Eikoyv Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) hei jeg har lyst til å oppgradere en stasjoner data vi har hjemme og lurer på hva jeg bør oppgradere... må i hvertfall få bedre hardisk, bedre ram, bedre skjerm og Windows Vista... er det noe mer jeg bør oppgradere for at den skal kunne ta nye spill bra? veldig takknemlig for svar :) Endret 8. november 2008 av Eikoyv Lenke til kommentar
Cr1mson Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Du burde heller spørre i data delen av forumet, en skjerm eller hard disk gjør ikke pcen din raskere. Hard disken lar deg kanskje åpne ting fortere men ingen bedre ytelse i spill. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Flyttes til "Annet om maskinvare" Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hvis du deler spesifikasjonene på datamaskinen din nå, så er det lettere å finne ut hva som bør oppgraderes. Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 hei jeg har lyst til å oppgradere en stasjoner data vi har hjemme og lurer på hva jeg bør oppgradere... må i hvertfall få bedre hardisk, bedre ram, bedre skjerm og Windows Vista... er det noe mer jeg bør oppgradere for at den skal kunne ta nye spill bra? veldig takknemlig for svar :) Er de til spill saa er det enkelt sagt cpu, ram og gpu som gjelder. CPU Min. 2 kjerner, 2.6 Intel RAM Min. 2 gb GPU Nvidia, Min. 8 serien Dette er bare en meget enkel oversikt. Sjekk for eks anbefalingen til spillmaskin paa hardware.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå