schneidig Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Isteden for at jeg kjøper en harddisk på 120G for 1000kr. Så kan jeg vel kjøpe en ekstern harddisk som jeg kan lagre filmene på og koble til xboxen og se?? Da kan vel jeg også brenne dvd-er på xboxen og lagre det på den eksterne harddisken? Men hvis jeg laster film over til harddisken fra pcen, og filmen/musikk/bilde ikke kommer opp. Hvilket program bruker jeg til å konvertere da? Takker for svar Lenke til kommentar
schneidig Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 Bumper siden ingen har svart Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 For å være ærlig skjønte jeg ikke HELT hva du spurte om. En ekstern harddisk kan kun brukes til film, musikk og bilder du legger over fra en PC. Man kan ikke innstallere spill, save spill eller ha DLC (nedlastinger til spill, f.eks nye maps) på en ekstern harddisk. Lenke til kommentar
schneidig Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 Hvis jeg kjøper en ekstern harddisk og legger filmer på den. Så kan jeg koble den til xboxen og se filmene der? Og hvis jeg har koblet harddisken til xboxen, så kan jeg putte inn film på xboxen. Så kopiere den på harddisken, så jeg har den der og. Filmene jeg har lastet ned vil ikke spilles av på xboxen, hvilken fil må de være? Eventuelt hvilket program må jeg bruke for å konvertere? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Må vel være en .avi-fil med divx eller xvid codec. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hvis du er logga inn på xbox live så blir du bedt om å laste ned en oppdatering når du prøver å spille av filmene. Dette er da en codec pakke. Gjorde det selv istad Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Da er det vel mye enklere å sette opp deling fra PCen? Selv har jeg gjort det i Ubuntu med uShare, men finnes sikkert noe lignende til Windows og Mac. (Nå snakker jeg om media altså.. ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå