Rucin Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 hvilke kriger har USA ført i sin krig mot terror? hvor er USA involvert.....?.....Hvilke land kriger USA mot? har krigen mot terror vært vellykket? dette er noen oppgaver jeg har i samfunnsfag(tar generell studiekompetanse, men finner ikke no konkret på disse spørsmålene, har heller aldri satt meg særlig inn i kriger for jeg har lite interesse av det men om noen kunne hjelpe meg med noen få stikkord eller sine meninger så hadde det gått ann å starte en liten diskusjon på det her.. ) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Svar og meningenger om moderering tas på PM med vedkommende moderator, evt. i tilbakemeldingskategorien. Det postes ikke i tråden. Forøvrig er tråden feilpostet og flyttes. (Og som vanlig, ikke kommenter dette innlegget. Send evt. en PM) Lenke til kommentar
Knast Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 -Osama bin Laden/Taliban/Al-Qaida/Afghanistan - Terrorister -Saddam Hussain/Irak - Atomvåpen (som de ikke fant)/Olje (funnet, men ikke offesiell grunn for å gå inn). Uten at det var så mye bør det være en liten starthjelp. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=-EpbfWnOQrI Fin film. Vellykket og vellykket ... spørs jo hvordan man ser det. Nå skal ikke jeg begynne noen voldsom politisk diskusjon her, men jeg personlig er f.eks. ikke i mot amerikanske tropper i Afghanistan eller i sentralafrika. Bare vær forsiktig med å yte alt for sterke meninger i skolestiler og fremføringer, du kan risikere å få en dårlig karakter. Endret 8. november 2008 av Mr. Bojangles Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå