HelloKjersti Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Vi viser deg hva du trenger. Les mer Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 tja, den knivblokken var ganske stilig da. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Enda en bildeartikkel? Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Synes at det er morsomt jeg. Vil du ikke se artikler som dette, kan du gå rett inn på den siden du vil ha nyheter fra. Det er jo ikke akkurat sånn at bildeartikler bumper andre nyheter vekk fra forsiden. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Målet vårt er å etablere Tek.no som den beste norske startportalen for teknologi. Denne artikkelen var i grenseland. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Enda en bildeartikkel jah ... Denne var ihvertfall en artikkel og ikke bare et galleri! Så flott dere tar imot litt kritikk på disse artiklene hvertfall. Denne var jo middels underholdende Lenke til kommentar
Unhealer Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Altså, disse artiklene kommer jo bare på lørdager, når praktisk talt ingen andre artikler kommer ut. Litt lørdagsunderholdning må da være lov. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Må si denne artikkelen var en del bedre enn de dere har hatt før. Var en god del ting jeg hadde lyst på der, men har ikke flyttet ut enda. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Kan dere være så snille med å slutte å gå itavisen i næringen? Ihvertfall så lever dere ikke opp til deres eget krav om disse nettsidene: Tek.no skal være grundig, seriøs, ha flest og best tester, kombinert med gode tjenester som diskusjonsforum og prisguide. Slike artikkler som dette gjør akkurat ikke siden akkurat mer seriøs. Vær så snill å slutt, så kanskje jeg kommer tilbake for å lese igjen. Forresten var mange av disse produktene veldig gammelt nytt, virker som artikklen er kun skrevet for å publisere en artikkel. Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Synes det er flott med en lett underholdende og "useriøs" artikkel i blandt. Spesielt i helgene der det ellers ikke ville blitt skrevet artikler likevel. Go Kjersti! Dere som ikke liker disse artiklene, vet vel også at det går an å la være å åpne dem, ikke sant? Det burde vel ikke lenger være noen overraskelse hva disse artiklene går ut på. Regner med Tek.no begrenser mengden med slike artikler såpass at det ikke blir vanskelig å finne frem til de "seriøse" artiklene. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Greit nok det, men de går jo mot sin hensikt. Se sitatene sakset fra "Om oss" siden i quotene over. Helt oppriktig tror ikke jeg flertallet her inne syns det er mer "digg" enn forstyrrende med slike artikler. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Det vinstativet var sykt kult Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Likte det vinstativet! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Likte det vinstativet! Likte også det . Tror det er noe jeg vurderer å kjøpe i julegave til noen. Lenke til kommentar
Nuntun Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Syns disse artiklene er litt kule jeg Likte spesielt den knivblokken Lenke til kommentar
Haraball Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Slitsomt med så mange sider, hva med å lage en lang artikkel? Det er kun to bilder per side! Det samme problemet syns jeg mange av testene har også, hvorfor ikke ha en lang side med html-anchors til dem forskjellige delene, i stedet for ørten sider? Lenke til kommentar
eirikaas Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Slitsomt med så mange sider, hva med å lage en lang artikkel? Det er kun to bilder per side! Det samme problemet syns jeg mange av testene har også, hvorfor ikke ha en lang side med html-anchors til dem forskjellige delene, i stedet for ørten sid Helt enig. Det har iritert meg lenge. Endret 9. november 2008 av eirikaas Lenke til kommentar
StreptoOld Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Slitsomt med så mange sider, hva med å lage en lang artikkel? Det er kun to bilder per side! Det samme problemet syns jeg mange av testene har også, hvorfor ikke ha en lang side med html-anchors til dem forskjellige delene, i stedet for ørten sid Helt enig. Det har iritert meg lenge. Er vel sånn at det kan bli vist mest mulig variert reklame som folk kan trykke på... Endret 9. november 2008 av -Strepto- Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Synes fortsatt de kunne hatt et par bilder til per side. Vinstativet var dritkult. Kanskje far eller mor får noe slikt til jul. Det var ikke noen pris på R2D2-prosjektoren. Var det bare noe tull, eller er det et faktisk produkt? Hvor mye koster den? EDIT: NVM, fant pris på nikko.no. 22995,- http://webshop.nikko.no/epay/nikko/default...amp;Produkt=457 Endret 9. november 2008 av conflict Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Denne var bedre sammenlignet med de tidligere publiserte. Bra jobba! Var noen morsomme ting her som jeg gjerne skulle skaffet meg. Knivstativet og ketshup pistolen er jo et must da :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå