Gjest gutt16 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hei! Jeg er ganske lei av å ikke være sammen m ei dame nå.. Jeg er en decent gutt som går på vgs (der det ikke er noen jenter i det hele tatt nesten..) Og de vennene jeg har har ikke startet å feste enda, og de pleier ikke å være noe særlig med venniner eller lignende på fritida. Hva burde jeg gjøre for å få mer kontakt med jenter? Funker det å flørte med jenter på nettby som bor ~ der jeg bor? Vente til jeg bnegynner å feste (som kan ta tid, med de vennene jeg har atm) nye venner? vente? Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Du høres desperat ut. Det er en fordel å ikke være desperat, det er ikke veldig sjarmerende. :!: Er det ingen jenter på din vgs? Høres rart ut. Har du ingen fritidsinteresser der du kommer i kontakt med jenter? Skal du ta med vennene dine til butikken og bytte dem ut med noen kulere venner? Ville heller satse på å finne noen flere venner, som kanskje også har interesse for å dra på fest. Lenke til kommentar
Gjest gutt16 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 hehe jeg er ikke desperat nei det er en gutte-skole anyways vennene mine er ikke kjipe vi har jo prøvd ut litt sammen men ikke noe fest m flere enn os (vi er 4 stk. til sammen) Jeg snakker ofte m jenter på nettet men de bor liksom 3 timer unna osv. og 3timer unna er vel kanskje litt dumt? helller satse på noe rundt der jeg bor? Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Dere kjenner vel jenter på deres egen alder tho? Inviter dem på fest, eller hør om de vet om fest etc. 3 timer er ganske langt unna.. Endret 8. november 2008 av Konstabel Snabel Lenke til kommentar
Gjest Gutt16 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 vel.. vi kjenner noen jenter men ikke godt. Og de har liksom sin egen gjeng de fester med Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Prøv å bli med en gjengen da, er sikker på at du kjenner noen jenter fra barneskolen eller lignende som du kan ta kontakt med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå