Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan komme i kontakt m jenter?

Gjest gutt16

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er ganske lei av å ikke være sammen m ei dame nå..

Jeg er en decent gutt som går på vgs (der det ikke er noen jenter i det hele tatt nesten..)

Og de vennene jeg har har ikke startet å feste enda, og de pleier ikke å være noe særlig med venniner eller lignende på fritida. Hva burde jeg gjøre for å få mer kontakt med jenter? Funker det å flørte med jenter på nettby som bor ~ der jeg bor? Vente til jeg bnegynner å feste (som kan ta tid, med de vennene jeg har atm) nye venner? vente?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du høres desperat ut. Det er en fordel å ikke være desperat, det er ikke veldig sjarmerende. :!:

Er det ingen jenter på din vgs? Høres rart ut. Har du ingen fritidsinteresser der du kommer i kontakt med jenter?

Skal du ta med vennene dine til butikken og bytte dem ut med noen kulere venner? Ville heller satse på å finne noen flere venner, som kanskje også har interesse for å dra på fest.

Lenke til kommentar

hehe jeg er ikke desperat :) nei det er en gutte-skole

anyways vennene mine er ikke kjipe vi har jo prøvd ut litt sammen men ikke noe fest m flere enn os (vi er 4 stk. til sammen)

Jeg snakker ofte m jenter på nettet men de bor liksom 3 timer unna osv. og 3timer unna er vel kanskje litt dumt? helller satse på noe rundt der jeg bor?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...