Halim Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg har et problem og trenger HJELP!! Jeg har en modifisert Xbox 360 og har kjøpt den slik. Den er ikke flasha. Jeg har bare fått vite at man trenger Double Layer DVDer (8,5gb) for å brenne spillene på(har kjøpt dem allerede), ellers funker det ikke. Jeg vil vite: Hvor får jeg lasta ned spill fra??? Hvordan jeg brenner dem på plata????? Setter STOR pris på om dere forklarer meg det grundig siden da forstår jeg det meste Plliiiizz trenger hjelpen fortest mulig Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Høres ut som du trenger denne siden. Piratkopiering er ikke et tema for diskusjon.no. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg har også et problem og trenger hjelp. Har kjøpt en BMW og den er ikke chippa fordi jeg kjøpte den ny. Jeg har fått vite at man trenger å programmere om chippen for å få ca 275 hk og 600 nM. kan man da bruke double layer brenner for dette? jeg vil vite: Hvor dum kan man bli??? Hvilken farge har en bil???? Er det greit å brenne i helvete? Setter stor pris på om slike dumme tråder ikke startes av små drittunger. Pliiiiiiiiizzzzzzzzzzz trenger ikke flere drittunger her nå Lenke til kommentar
martbo Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Piratkopiering er ikke tillatt på forumet, og tråden stenges derfor Endret 8. november 2008 av macfjott Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg