alexanderkg Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg skal søke deltidsjobb og lurer på om (mindre) politiske verv er noe å ha med på CVen? Jeg er styremedlem i et regionalt ungdomsparti. Skaper dette kun et godt inntrykk? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg tror ikke det, det er ihvertfall ikke noe jeg ville hatt med. Lenke til kommentar
ITOslo Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hvis du ikke har mange andre (tyngre) verv på CV-en så er svaret absolutt ja. Det viser engasjement og organisasjonserfaring. Lenke til kommentar
Pjotrik Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Det er definitivt positivt! Det betyr kanskje ikke like mye for en deltidsjobb som når man skal søke jobb etter endt utdanning, men organisasjonserfaring er definitivt positivt. Jo mer spennende man har på CV'n, jo bedre. Det har definitivt hjulpet meg til å få intervjuer ihvertfall. Når det gjelder politiske organisasjoner så er det likevel sånn at noen organisasjoner er mer stuerene enn andre for ulike bransjer. Søker man jobb innen finans er kanskje ikke styreverv i rød ungdom noe man skryter av, og søker man en stilling i et offentlig departement er det ofte turnoff om man har bakgrunn fra fpu. Lenke til kommentar
gunnern Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Selvføgelig skal du ha det med på cv'en. Det viser engasjement og pågangsmot. Jeg skal søke deltidsjobb og lurer på om (mindre) politiske verv er noe å ha med på CVen? Jeg er styremedlem i et regionalt ungdomsparti. Skaper dette kun et godt inntrykk? Lenke til kommentar
frevild Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Jeg skal søke deltidsjobb og lurer på om (mindre) politiske verv er noe å ha med på CVen? Jeg er styremedlem i et regionalt ungdomsparti. Skaper dette kun et godt inntrykk? Ja, med mindre det er f.eks. NS du er medlem i. Lenke til kommentar
Sofakriger Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 ja, dersom du ikke er kommunist og søker jobb i finansbransjen el. viser at du er engasjert noe som alltid er positivt Lenke til kommentar
Black_and_Scholes Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hva med styreverv i mindre norske idrettsorganisasjoner? Har det noen verdi? Lenke til kommentar
Pjotrik Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Ja det vil jeg si. Arbeidsgivere liker ansatte som har engasjert seg i noe, og det inkluderer absolutt idrettsorganisasjoner. Lenke til kommentar
Sofakriger Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hva med styreverv i mindre norske idrettsorganisasjoner? Har det noen verdi? dersom det er i de nyere tider og du ikke har masse annet på cven så er det nok absolutt noe å ha med ja Lenke til kommentar
SniperElite Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 har du lite på cv`en tar du det med, men er det lenge siden og du har mye annet lar du være Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Er det snakk om en typisk deltidsjobb som ungdom ville svaret mitt i de fleste tilfeller vært ja. Har man rare politiske synspunkter og søker om fulltidsjobb ville jeg vært litt mer nølende. Nei, man skal ikke diskriminere på bakgrunn av politisk syn, men om man som søker mener bedriften strengt tatt ikke burde eksistert gjør man det litt vanskelig for seg selv ... Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Tviler på at det er relevant. Lenke til kommentar
Mr-Simpson Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Du bør ta det med, viser at du er engasjert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå