Gå til innhold

Hvilke bærbare har touchscreen til en grei pris?

Anbefalte innlegg

Driver og ser på bærbare, har lest litt på forumet, sjekka par tester og gjennomsøkt prisguiden. Og pc'en som evt blir kjøpt hvis jeg ikke finner en annen bra bærbar med touchscreen er Acer 5920G T5750.

Men det jeg lurer på er hvilke pc'er kommer md touchscreen slik at man kan skrive med penn på skjermen?

Det jeg er ute etter etter er en pc ala 5920G, men som har touchscreen i tillegg. Altså en som fungerer til spill, skole og som har en fin batteri levetid. Noen som har noen forslag? Maks pris er 8000+-kr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror rett og slett jeg må skuffe deg. Den eneste bærebare med touchscreen i den prisklassen som jeg vet om er HP sin tx-serie. Dette er forsovidt helt greie bærebare, men vil nok ikke være i nærheten av den spilytelsen du får på din 5920. Det er også slik at touchscreenen på hpen ikke er spesielt avansert og derfor ikke optimal for tegning. I alle fall ikke om du snakker litt avansert tegning. Har selv lenge sett etter en slik bærebar som du nevner men ikke funnet noen. Gjennom tiden jeg har søkt har dog mine krav endret seg litt. Det jeg nå vil ha er en netbook med touchscreen og skikkelig rask ssd. Noe slikt finnes ikke så nå tar jeg saken i egne hender og bygger en fra bånn. Ja det er et møysommelig og svært tidkrevende arbeid, men jeg tror deffinitivt det kommer til å være værdt det når jeg endelig kommer i mål.

Lenke til kommentar

Omtrent alle bærbare du får kjøpt idag klarer de spillene du nevner uten problemer.

Men tablets kommer stort sett bare i små formfaktorer som 12", så de er ikke noe særlige å spille på.

Du må nok opp på 15000+ for en skikkelig tablet som feks. Lenovo X200t eller HP 2730p.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...