potteper Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Jeg har et ATI Radeon 9800 Pro (R350) skjermkort og syntes det er veldig bråkete, så jeg vil ha kjøleribbe isteden for en liten vifte. men jeg vet ikke hvordan kjøleribbe som passe på skjermkortet. Vil dette funke --> http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=30830...led#ProductTabs Eller kom med andre forslag. PS: Vil ikke ha nytt skjermkort xD Endret 8. november 2008 av philipl Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Følgende skal passe til Radeon 9800 Pro skjermkort. Zalman VF1000-LED Zalman VNF100 Zalman ZM80D-HP + Zalman ZM-OP1 Zalman VF900-Cu || Zalman VF900-Cu LED Thermalright V1 Ultra Disse sto oppført som kompatible på produsentens, altså Zalmans hjemmeside. Når det gjelder Schooner kjøleren er jeg usikker.. fant ingen informasjon om produktet på produsentens hjemmeside. Lenke til kommentar
potteper Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Følgende skal passe til Radeon 9800 Pro skjermkort.Zalman VF1000-LED Zalman VNF100 Zalman ZM80D-HP + Zalman ZM-OP1 Zalman VF900-Cu || Zalman VF900-Cu LED Thermalright V1 Ultra Disse sto oppført som kompatible på produsentens, altså Zalmans hjemmeside. Når det gjelder Schooner kjøleren er jeg usikker.. fant ingen informasjon om produktet på produsentens hjemmeside. Hvordan får jeg den gamle kjølingen på kortet av? Jeg har prøvd men det er ikke skruer, ligner på klips eller noe. Endret 8. november 2008 av philipl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå