marius90 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Ey, er et problem som har irritert meg en god stund nå,og feilen ligger nok et eller annet sted på min egen maskin, finner bare ikke ut hva det er. Det har seg sånn at innimellom når jeg går inn på hw.no, gamer.no osv så blir siden vist helt rart, alle bokstaver og bilder flyter inn i hverandre, hjelper heller ikke lukke firefox og åpne igjen. Må enten vente en stund eller så må jeg bruke en annen nettleser. Dette blir litt irriterende i lengden, så håper noen her vet hva som kan være feil? Lenke til kommentar
mads Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hei, dette høres rart ut.. Har du mulighet til å legge ved screenshot neste gang dette skjer? Mvh, Mads Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Noe slikt? Skjer med meg og. Lenke til kommentar
colakork Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Noe slikt? Skjer med meg og. Jeg har akkurat det der akkurat nå. Forum-delen ser bra ut men menyen osv er ikke skikkelig(i forumet). Og forsiden er fubar. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Virker som om det er noe problemer nå. Ingen av sidene vises riktig verken i IE eller Firefox. Lenke til kommentar
klozzmajor Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Siden er slik hos meg også. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hadde det problemet i går i Opera, rettet seg opp igjen når jeg restartet nettleseren. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Jesssss... vi hadde dessverre litt tekniske problemer igjen. For å komme alle i forkjøpet, vi jobber med ny løsning her. Så snart alt er godkjent av dem med pengesekken blir alt så meget bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå