Bruktbilen Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Tenkte jeg skulle lage fylte pannekaker på søndag med kjøttdeig sammens med en salat, lurer derimot på hva jeg skal legge inni kjøttdeigen. Jeg er ikke særlig oppfinnsom, så hva kan jeg putte i den? Det jeg har kommet fram til: - Løk - Paprika - Champinjong Hjelp , skal handle i morra så hadde vært greit å slippe å gå rundt der i 20 min uten å vite hva jeg vil ha. Endret 7. november 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
toazty Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 løk paprika, sopp, squash ? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Champinjong kan jeg kjøpe ja, takker! Noen som har flere ting? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 salt pepper ingefær tacokrydder Lenke til kommentar
toazty Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 jeg prøvde selv dette en gang, dette med pannekaker og kjøttdeig, men fant vel ut at dette ikke var noe for meg, søt deig med tacokryddret kjøttdeig, Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Pannekaker er vel ikke søte? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 nå brukte jeg en ferdigpose med pannekaker, og de var søte.. men har også prøvd med min egen oppskrift, og klarer fortsatt ikke pannekaker og kjøttdeig til å stemme.. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Fyr inn litt mais kanskje? Ananas, krutonger, agurk, salat.. Ost? Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 løk er et must;) men ville hatt med mais og paprika Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Chilli eller jalapeños? Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Så hvordan ble måltidet? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Det er i morgen han skal lage det Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hun Og jeg lurte på hva slags ingredienser det ble.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Er Bruktbilen en jente? Alltid trodd det var en gutt jeg... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Skjer med den konstante forvirringen rundt kjønnet mitt Uansett, orket ikke dra til butikken så jeg får lage fylte pannekaker neste uke, men takk for tipsene! Endret 8. november 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Er Bruktbilen en jente? Alltid trodd det var en gutt jeg... Hehe.. Ditto Blitt tatt opp i ørten tråder xD Endret 8. november 2008 av Daniel_91 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 nå brukte jeg en ferdigpose med pannekaker, og de var søte.. men har også prøvd med min egen oppskrift, og klarer fortsatt ikke pannekaker og kjøttdeig til å stemme.. Og din egen oppskrift inneholdt sukker? Hvis du hadde laget pannekakene uten sukker hadde det nok gått bedre. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Erstatte pannekakene med lomper? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Skjer med den konstante forvirringen rundt kjønnet mitt Uansett, orket ikke dra til butikken så jeg får lage fylte pannekaker neste uke, men takk for tipsene! Det er jo ingenting som tilsier at du er jente Lenke til kommentar
JBKnutsen Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Tenkte jeg skulle lage fylte pannekaker på søndag med kjøttdeig sammens med en salat, lurer derimot på hva jeg skal legge inni kjøttdeigen. Jeg er ikke særlig oppfinnsom, så hva kan jeg putte i den? Det jeg har kommet fram til: - Løk - Paprika - Champinjong Hjelp , skal handle i morra så hadde vært greit å slippe å gå rundt der i 20 min uten å vite hva jeg vil ha. Du bør ta i løk, og sånn tex mex pulver fra Santa Maria, så lager du kjøttboller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå