TheMartine Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 Aner ikke hvem du er, jeg. Har så vidt sett nesetippen din og det store håret ditt, men ellers er du ganske fri til å fortsette prosjektet Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 Håret er alt du trenger for å kjenne meg igjen BTW: Vet du ikke også hvordan det ene øye mitt ser ut Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 Haha, jo, jeg glemte øyet! Nå skal jeg lett spotte deg, hvor som helst, når som helst! Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 Da tenker jeg tar på meg lue og briller, kanskje til og med gror skjegg og bart Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 Vel. Da gjør jeg det samme, håhåhå! Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 Da leiter jeg etter en som går rundt meg funny t-shirts :O Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 Aha! Men kanskje jeg heller går med band-t-skjorter på HadeLAN? Du er sjanseløs, mister. Sjanseløs! Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Da finner jeg bare noen andre å stalke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå