TheMartine Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Ja, virker som du har skjønt det. Og som hadelending ser jeg absolutt ingen ufordeler med å være med på å erobre verden. Da tenker jeg det blir fart på HadeLAN, da. Oooho. Lenke til kommentar
Borrelås Bergsrud Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Det blir nok itte noe bænn på de Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Var det noe artig? Tenkte jeg skulle dra, men hadde ingen å reise med. Det står det samme i Hadeland år etter år, så de artiklene kan man ikke utlede mye fornuftig fra. Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg syns hvertfall det var veldig bra Virka som det var flere folk der i år?, stemmer det? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Stemmer det. Vet ikke akkurat tall.. Men tror det var rundt 150 i fjor, og rundt 200 i år. 250 neste år? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Mulig jeg stiller som deltager neste år.. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Neineineinei. Kru! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Vi får se. Tror faktisk vi hadde det hakket bedre enn de som deltok. Endret 5. februar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Muligens, sovna på tastaturet første natta litt over 4-5 tia... så var det i inngangen: "har`u bænn mænn?" "Du har bænn ja" "Nå kan du slapp av mænn".... måtte glise litt da jeg gikk inn Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg var en av de ivrige på akkurat det der. Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Haha, Det var jo genialt da Jeg kommer neste år hvertfall Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Huss på bænne'! Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Vi får se. Tror faktisk vi hadde det hakket bedre enn de som deltok. Etter det jeg har forstått er det et ganske kjent "Stor-LAN"-fenomen.. Ikke at deltakere ikke har det bra altså.. Endret 5. februar 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Nei, de hadde det sikkert flott. Rent bortsett fra "gangster" selvfølgelig. Han fikk jo gjennomgå. Bildene av den ene pågripelsen har ikke dukket opp på facebook. Skuffende. De er episke. Endret 5. februar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Borrelås Bergsrud Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Huss på bænne'! Pænnebænnet? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Du, hardcore bump da mann! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Hahaha, no shit Nå må ingen si noe her før i august, for da vil jeg bumpe den igjen! Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 Bare en ting, jeg lurte på når hadeLAN er. Jeg skjekka på sidene dems, men det var jo klin umulig og finne ut. (bor ikke sååååå langt unna, så tenkte jeg skulle ta meg en tur en gang ) Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 Det kommer vel til å være i februar-ish neste år. Skal du stalke meg der også, als? Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 Tenkte meg det Blir litt vanskligere nå som du faktisk vet hvem jeg er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå