TheMartine Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Da jeg våknet i dag opplevde jeg cirka et halvt minutt med fullstendig panikk fordi jeg trodde jeg hadde forsovet meg til ryddingen av hallen, haha. Dedikert, vøtt. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Steinar var sint på meg. Tror han hadde mensen. Spesielt. Veldig. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Det kan ikke ha vært mensen, for da er man sint på forhånd. Eller, vet ikke hvordan regelen er ved mannsen, da =/ Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Vel; et eller annet sted i syklusen var han i hvert fall. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Jada. Neida, så... Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Så at du var skuffet pga. ikke-eksisterende bænn? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Det kan dubænne på. Krubænn neste år! Endret 2. februar 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Enig. Hæsjbænn duger ikke. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Denne helga har gitt meg en helt ny kjærlighet til dialekta mi <3 Lenke til kommentar
MSg Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Hædelænn er bæst! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Denne helga har gitt meg en helt ny kjærlighet til dialekta mi <3 Sånn går det når man oppholder seg blant så mye kjekk Hadelandsungdom. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Denne helga har gitt meg en helt ny kjærlighet til dialekta mi <3 Sånn går det når man oppholder seg blant så mye kjekk Hadelandsungdom. Japp, nå skal jeg aldri reise utenfor kommunegrensa igjen. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Kremt kremt.. Da får du ikke sett spøkelsesfilm hos meg. *Peke på Martine og fnise* <3<3 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Du da. Jeg holder meg jo selvsagt innenfor Gran, Lunner og Jevnaker. Jeg skal juble den dagen Hadeland blir en egen kommune...nay, eget fylke <3 Lenke til kommentar
MSg Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Jeg går for nasjon. Tollfrie varer og diplomatstatus, noen? Endret 2. februar 2009 av MSg Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Hahah, jaaaa! Hurra, for en god idé! Dette må du maile Bygdelista og fortelle om. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Skal seriøst vurdere det. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg har seriøst vurdert det, og stemmer ja. Alle vet jo at Bygdelista jobber for verdensherredømme uansett. Go for it, man! Lenke til kommentar
MSg Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Bygdelista er en gjeng nasjonalistiske idéalister (som ikke sier rent lite..) med en skjult agenda om å legge jorden under seg i et nytt, eneveldende Hadelandsherredømme; en nasjon for alle, et nytt EU. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå