alfern Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Var tidlig oppe i morges og sendte inn en bestilling på komplett.no kl 06.00. Kl 07.20 Fikk jeg mail om at varene var plukket og gjort klare til sending. Dere har virkelig blitt bra i det siste. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Ikke skryt av komplett før du har fått varene og de faktisk er i orden. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Ikke skryt av komplett før du har fått varene og de faktisk er i orden. det at de ble plukket og sendt på en time er bra nok nå er resten i posten sine hender Lenke til kommentar
klure Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Sant sant, Komplett har blitt steika raske siden de la om sysemet sitt en gang på høsten i fjor. Jeg er i alle fall veldig fornøyd. Har aldri hatt noe kluss med dem når det gjelder retur av varer også. Ser kanskje ut som jeg er kjøpt og betalt nå, men syns nesten de har fortjent de rosende ordene. At varene ikke er i orden er som regel ikke web-shoppen sin skyld. Jeg handler i alle fall på Komplett selv om de kan være litt dyrere på noen ting, men jeg vet i alle fall at det er trygt å handle der og at varen kommer fort fram til meg. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Har aldri hatt noe kluss med dem når det gjelder retur av varer . Lenke til kommentar
alfern Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 Jeg hadde en retursak på en vare i februar. Det tok mindre enn 2 uker fra jeg sendte varen til jeg hadde ny vare. Jeg bor dessuten i Finnmark, noe som gjør at posten bruker et par dager ekstra. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 :oops: :oops: Kommuniserer ene og alene med Emicons eller hva de greiene der er? Vanlig norsk funker bedre tror jeg Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 :oops: :oops: Kommuniserer ene og alene med Emicons eller hva de greiene der er? Vanlig norsk funker bedre tror jeg Tror de sier mer en tusen ord i denne saken Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Raske er de blitt ja. Bestilte varer ca klokken 20.00 i går og før 22.00 var det pakket og sendt. Ikke dårlig. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 bestilte tors var sendt tiersdag.. og det var to små ting ramog flashdisk Lenke til kommentar
Stian B. Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Joda,en gang jeg skulle bestille,fikk jeg varen dagen før jeg hadde bestilt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå