Vallhall Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hei Kjører idag 9800gt i sli, og kan overhodet ikke se noen forskjell i feks Crysis med eller uten sli, når jeg bruker fraps, borstett fra når spillet loades. Noen som vet hva som kan være galt?. Jeg bruker siste WHL drivers fra Nvidia, og når jeg prøvde de nye beta driverne 180.43 crashet både far cry2 og crysis Takk på forhånd Lenke til kommentar
War Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Har du sjekket i andre tester at spillet har en boost med sli? Det er flere spill hvor det er 0-5% ytelse max, men litt bedre på høyere oppløsninger. Endret 7. november 2008 av War Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Leste nettopp i en test på nett at det var driverproblem som var årsaken til dette, Crysis var et eskempel i denne testen som understøtter dette, hvor man faktisk fikk mer fps uten sli, med andre ord, er sli totalt bortkastet med 9800GT på nåværende tidspunkt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå