Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Ja dere leste riktig, er det mulig å fjerne Achievements? Har noen små Achievements som ikke er vits å ha på lista mi, vil bare ha dem vekk, får profilen min til å se bedre ut Lenke til kommentar
Jext Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 I det nyeste dashboardet kan man fjerne spill man har 0 achievements i. Det å fjerne selve achievements som gir points er det vel ytterst få som bryr seg om.. Profilen din ser bedre ut av å ha MINDRE poeng altså? Virkelig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Ja, jeg har lyst til å bare ha de spila som virkelig jeg liker, ikke spillet jeg lånta av kompisen min i forige uke og bare fikk 40G i, det ser bare dumt ut i profilen min. Vil ha en ryddig og ordentlig profil med bare de beste spilla jeg syns, Fable II, Ninja Gaiden II GTA IV etc. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Endelig en som tenker akkurat det samme som meg Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Tenker faktisk helt likt jeg også. Hadde vært sykt digg å bare fjerne spill jeg har 0 gamerscore på osv, for jeg ser ingen grunn til at de skal stå der liksom. Gleder meg virkelig til den nye dashboard updaten. Virker som om det er mye bra som blir fikset. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jah!! Jeg lurer også på det der.. Jeg vil fjerne noen "tullespill" Er dette mulig? Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Det å fjerne selve achievements som gir points er det vel ytterst få som bryr seg om.. Hvis du henger på diverse 360-fora vil du straks oppdage at det finnes en skare spillere som etterlyser denne muligheten. Vil ha denne muligheten for å fjerne achievements på mitt gamercard som ikke det er JEG som har fått. Jeg vil få dem selv. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jah!! Jeg lurer også på det der.. Jeg vil fjerne noen "tullespill" Er dette mulig? Som allerede nevn vil det bli mulig med NXE som kommer 19. nov. Lenke til kommentar
simes Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Liker tanken jeg også. Har f.eks. 100gs i skate som jeg neppe kommer til å spille igjen. Kunne like gjerne ikke vært der. Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Samme her. Har 30GS i GeoW og 50GS i Rainbow Six Vegas som jeg ikke kommer til å spille mer. Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Samme her. Har 30GS i GeoW og 50GS i Rainbow Six Vegas som jeg ikke kommer til å spille mer. Lastet ned den nye NXE (Uoffisielle), og der har jeg nå fjernet en del 0GS spill (Gamle trial-arcade spill, samt retail spill jeg har lånt, med 0 GS i). Men savner en funksjon til å kunne slette spill jeg ikke ønsker å ha GS i. Har en del spill fra gammelt av (Tiden da jeg overhodet ikke brydde meg om achievements), som jeg gjerne skulle ha fjernet for å gjøre profilen min mer ryddig. Allitd like irriterende å se en lav gamerscore for spill jeg overhodet ikke har likt/giddet å spille videre: Need for speed: Carbon 5G C&C: Kanes Wrath 10G PGR3 20G LOTR BFME 2 15G Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 LOTR BFME 2 10G her... det spelet var rett og slett ikkje fengslande nok Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Ja dere leste riktig, er det mulig å fjerne Achievements? Har noen små Achievements som ikke er vits å ha på lista mi, vil bare ha dem vekk, får profilen min til å se bedre ut Jeg vil gjøre det samme, husker jeg spilte Mercenaires 2 online, og jeg fikk 5 achievements for og stå stille. Må jo ikke jukse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå