Gå til innhold

Mulig å fjerne Achievements?

Gjest Slettet-INkUtP

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-INkUtP

Ja dere leste riktig, er det mulig å fjerne Achievements? Har noen små Achievements som ikke er vits å ha på lista mi, vil bare ha dem vekk, får profilen min til å se bedre ut :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-INkUtP

Ja, jeg har lyst til å bare ha de spila som virkelig jeg liker, ikke spillet jeg lånta av kompisen min i forige uke og bare fikk 40G i, det ser bare dumt ut i profilen min. Vil ha en ryddig og ordentlig profil med bare de beste spilla jeg syns, Fable II, Ninja Gaiden II GTA IV etc. :whistle:

Lenke til kommentar

Tenker faktisk helt likt jeg også. Hadde vært sykt digg å bare fjerne spill jeg har 0 gamerscore på osv, for jeg ser ingen grunn til at de skal stå der liksom. Gleder meg virkelig til den nye dashboard updaten. Virker som om det er mye bra som blir fikset.

Lenke til kommentar
Det å fjerne selve achievements som gir points er det vel ytterst få som bryr seg om..

Hvis du henger på diverse 360-fora vil du straks oppdage at det finnes en skare spillere som etterlyser denne muligheten.

Vil ha denne muligheten for å fjerne achievements på mitt gamercard som ikke det er JEG som har fått. Jeg vil få dem selv. :)

Lenke til kommentar
Samme her. Har 30GS i GeoW og 50GS i Rainbow Six Vegas som jeg ikke kommer til å spille mer.

Lastet ned den nye NXE (Uoffisielle), og der har jeg nå fjernet en del 0GS spill (Gamle trial-arcade spill, samt retail spill jeg har lånt, med 0 GS i). Men savner en funksjon til å kunne slette spill jeg ikke ønsker å ha GS i. Har en del spill fra gammelt av (Tiden da jeg overhodet ikke brydde meg om achievements), som jeg gjerne skulle ha fjernet for å gjøre profilen min mer ryddig. Allitd like irriterende å se en lav gamerscore for spill jeg overhodet ikke har likt/giddet å spille videre:

Need for speed: Carbon 5G

C&C: Kanes Wrath 10G

PGR3 20G

LOTR BFME 2 15G

Lenke til kommentar
Ja dere leste riktig, er det mulig å fjerne Achievements? Har noen små Achievements som ikke er vits å ha på lista mi, vil bare ha dem vekk, får profilen min til å se bedre ut :D

Jeg vil gjøre det samme, husker jeg spilte Mercenaires 2 online, og jeg fikk 5 achievements for og stå stille.

Må jo ikke jukse :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...