JerkenovDecoq Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hvor kunne man få med seg 3 måneder live for 50kr? Bealte 99 for hardisk for noen dager siden, men ser nå at dere som ahr fått live har betalt 160? Noe sted man skulle krysse av som jeg overså eller? Du får automatisk tilbud om 3 mnd live ved siden av harddisken, om xboxen med konsollid du registrerte aldri har vært på live. Har du vært på live med gold abo med xboxen, dette blir registrert hos ms, og du får du bare tilbud om hd. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hvor kunne man få med seg 3 måneder live for 50kr? Bealte 99 for hardisk for noen dager siden, men ser nå at dere som ahr fått live har betalt 160? Noe sted man skulle krysse av som jeg overså eller? Du får automatisk tilbud om 3 mnd live ved siden av harddisken, om xboxen med konsollid du registrerte aldri har vært på live. Har du vært på live med gold abo med xboxen, dette blir registrert hos ms, og du får du bare tilbud om hd. Liten oppklaring, dersom du er på den måneden med gratis gold som du får tilbudt når du registrerer til silver får du også tilbud om HDD. Det gjorde hvertfall jeg. Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Ja det er den, men tror det finnes 2 utgaver av den. LAT (som støttes av Hdd hacker) og RST (som ikke støttes). Ser ikke ut som nettbutikkene spesifiserer dette. Jeg kjøpte min fra datakjeden.no, de har RST versjonen, jeg flashet bare denne med firmware(bin) fra orginal 120GB disk, klarte ikke å overføre data fra en 20gig (mulig dette var fordi det er en RST disk), dette var uansett ikke noe stort problem da jeg bare flyttet brukerkonto osv med hjelp av ett minnekort. Bruker disken nå uten problemer, utrolig stille xbox når spillene er på harddisken. Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Dr.Gonzo: OK, takk for tipset. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Jeg fant min harddisk i postkassen tidlig fredag morgen. Ikke dårlig når jeg bestilte den mandag kveld. Kanskje Posten har noe å lære av UPS? Selve "kabinettet" til harddisken så helt nytt ut, men det står et klistremerke med "refurbished in Mexico", så da er den vel ikke ny. Den fungerer utmerket, så da synes jeg 100 kr var billig. Endret 6. desember 2008 av sablabra Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Bestilte nå dette til min Arcade, men har et spørsmål. Her følger med 3 måneder live og lurer da på om sleipingene i MS fornyer dette automatisk etter 3 måneder nå sommjeg bestillte hardisken med kredittkort? Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Bestilte nå dette til min Arcade, men har et spørsmål. Her følger med 3 måneder live og lurer da på om sleipingene i MS fornyer dette automatisk etter 3 måneder nå sommjeg bestillte hardisken med kredittkort? Det tviler jeg på. Siden de 3 mnd følger med i form av et prepaid kort med kode. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Bestilte nå dette til min Arcade, men har et spørsmål. Her følger med 3 måneder live og lurer da på om sleipingene i MS fornyer dette automatisk etter 3 måneder nå sommjeg bestillte hardisken med kredittkort? etter at du kjøpte 1 liter melk på rema1000 igår så er det mulig de trekker visaen din for en ny liter imorra siden den antagelig er drukket opp. Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 etter at du kjøpte 1 liter melk på rema1000 igår så er det mulig de trekker visaen din for en ny liter imorra siden den antagelig er drukket opp. Hvis de samtidig lever melka på døra hørtes jo det ganske flott ut! Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 etter at du kjøpte 1 liter melk på rema1000 igår så er det mulig de trekker visaen din for en ny liter imorra siden den antagelig er drukket opp. Hvis de samtidig lever melka på døra hørtes jo det ganske flott ut! med tanke på at bøndene bare får et par kroner pr liter melk så skulle den vært levert på døra til den prisen vi betaler idag (12 kr?) Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 etter at du kjøpte 1 liter melk på rema1000 igår så er det mulig de trekker visaen din for en ny liter imorra siden den antagelig er drukket opp. Hvis de samtidig lever melka på døra hørtes jo det ganske flott ut! med tanke på at bøndene bare får et par kroner pr liter melk så skulle den vært levert på døra til den prisen vi betaler idag (12 kr?) Men så er det vel ikke akkurat bonden han mente skulle komme og levere den heller da Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Ok..Nå har jeg gått ijenom den siden ca. 17 ganger..Men får ikke bestilt noen plass. Står bare: "Gratulerer! Ifølge vårt register har du den maskinvaren og lagringsplassen som er nødvendig for å kunne bruke den nye Xbox Experience." Så trykker jeg "Neste" og må begynne hel på nytt igjen... og sånn fortsetter det... Hva er feil? jeg har jo ikke harddisk på den... Det er en arcade Endret 14. desember 2008 av HolyKrist Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Ok..Nå har jeg gått ijenom den siden ca. 17 ganger..Men får ikke bestilt noen plass. Står bare: "Gratulerer! Ifølge vårt register har du den maskinvaren og lagringsplassen som er nødvendig for å kunne bruke den nye Xbox Experience." Så trykker jeg "Neste" og må begynne hel på nytt igjen... og sånn fortsetter det... Hva er feil? jeg har jo ikke harddisk på den... Det er en arcade Har det noen gang vært koblet en harddisk til den? Hvis ja, derfor. Hvis ikke, så er det en feil. Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Har en hardisk som jeg bruker på tre maskiner... Så siden det har vært hardisk på den så får jeg ikke tilbudet...teiteste jeg har hørt egentlig.. Så viss jeg setter min hardisk i en kamerat sin maskin, og tar den ut igjen når vi er ferdige å spille, så får ikke han dette tilbudet.... Helt idiotisk... Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Har en hardisk som jeg bruker på tre maskiner... Så siden det har vært hardisk på den så får jeg ikke tilbudet...teiteste jeg har hørt egentlig.. Så viss jeg setter min hardisk i en kamerat sin maskin, og tar den ut igjen når vi er ferdige å spille, så får ikke han dette tilbudet.... Helt idiotisk... Vel, de har jo ikke uendelig med disse harddiskene så de vil vel passe på at flest mulig som ikke har harddisk fra før får dette tilbudet. Ikke ideelt men tipper det er grunnen. Men merkelig nok så fikk jeg enda jeg hadde harddisk på min. Så systemet deres er nok ikke 100%. Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Har en hardisk som jeg bruker på tre maskiner... Så siden det har vært hardisk på den så får jeg ikke tilbudet...teiteste jeg har hørt egentlig.. Så viss jeg setter min hardisk i en kamerat sin maskin, og tar den ut igjen når vi er ferdige å spille, så får ikke han dette tilbudet.... Helt idiotisk... Vel, de har jo ikke uendelig med disse harddiskene så de vil vel passe på at flest mulig som ikke har harddisk fra før får dette tilbudet. Ikke ideelt men tipper det er grunnen. Men merkelig nok så fikk jeg enda jeg hadde harddisk på min. Så systemet deres er nok ikke 100%. Begge mine 360 hadde vært brukt med harddisk, jeg hadde likevel ingen problemer med å bestille. Lenke til kommentar
EasyShare Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Hvor lenge varer dette tilbudet? Lenke til kommentar
EasyShare Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Jeg legger inn serial nummer og ID Men siden bare oppdateres og tallene forsvinner. Jeg har aldri brukt hdd på den, den er helt ny. Hva gjør jeg feil? Jeg har sjekket nr 5 ganger og de stemmer... Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 kanskje tilbudet ikke gjelder lenger siden det ikke fungerer. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Helvete at jeg ikke fikk med meg dette da. Er på desperat jakt etter en billig 20 GB harddisk til en arcade som jeg kjøpte for noen uker siden. Her til lands selger de jo bare den ekstremt skamdyre 120 GB harddisken. Noen som har noen tips til meg? >< Altså, viss noen har en harddisk liggende og slenge, kjøper jeg den glatt for et par hundre Endret 4. februar 2009 av AlltidRett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå