Gå til innhold

Tilbudet fra Microsoft til Arcade-eiere

TMB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk aldri min. Har stått at den er fremme i flere uker nå men mangler adressat eller noe. Så adresselappen har sikkert falt av. Gidder uansett ikke styre med det, var jo bare 99kr og harddisk har jeg likevel.

Sjekket sporingen og nå er den visst tilbake i tyskland virker det som.

12/11/2008 18:44 A CORRECT COMPANY OR RECEIVER NAME IS NEEDED FOR DELIVERY. UPS IS ATTEMPTING TO OBTAIN THIS INFORMATION / UPS WILL CONTACT THE SENDER AND/OR RECEIVER REGARDING THE STATUS OR DISPOSITION OF THIS PACKAGE

12/11/2008 12:57 A CORRECT COMPANY OR RECEIVER NAME IS NEEDED FOR DELIVERY. UPS IS ATTEMPTING TO OBTAIN THIS INFORMATION

12/11/2008 7:57 OUT FOR DELIVERY

27/11/2008 11:18 PACKAGE ABANDONED BY THE SENDER AND THE RECEIVER

KOELN (COLOGNE),

DE 02/12/2008 15:36 TRANSFER NOTIFICATION FROM SITE TO OBTAIN ADDITIONAL INFORMATION REQUIRED FOR DELIVERY

Tror ikke UPS funker helt i Norge.

Lenke til kommentar

Ingen som har ringt nei. Så dette kommer ikke som vanlig på postkontor, det blir levert på dør? Tror det var noen som ringte på for noe uker siden men gadd ikke svare for jeg jeg ventet ingen og var sikker på at det var selgere eller religiøse tullinger.

Lenke til kommentar

Jeg bestillte 2stk, måtte betale 99,- & 160,- den første var til en nyere arcade, den andre til en konsoll kjøpt før jul 05(launch). Ser ut som om prisen varierer pga hvilken utgave serienr er registrert på.

Bra tilbud, byttet hd til WD120GB, så resultatet ble halv pris av orginal 120GB :)

Endret av Dr.Gonzo
Lenke til kommentar
Jeg bestillte 2stk, måtte betale 99,- & 160,- den første var til en nyere arcade, den andre til en konsoll kjøpt før jul 05(launch). Ser ut som om prisen varierer pga hvilken utgave serienr er registrert på.

Bra tilbud, byttet hd til WD120GB, så resultatet ble halv pris av orginal 120GB :)

Har du link til info om hvordan man bytter fra 20 til 120GB HD?

Lenke til kommentar

Har du link til info om hvordan man bytter fra 20 til 120GB HD?

Vet ikke hva forumreglene er når det gjelder dette, du må nesten google det, det finnes masse oppskrifter bla a på youtube. Det er rimelig enkelt hvis du ikke trenger å beholde filer fra den gamle 20GB disken.

bin fil for 120GB finner du på bukta :)

Endret av Dr.Gonzo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...