TMB Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Noen som vet hvor lang tid det vil ta før den kommer fram? Lenke til kommentar
rosapanter Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hvordan blir det med fortolling osv.? Vil totalprisen ligge på 160 kroner inkl. envt. moms frakt ? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Regner med det. Har ikke stått noe annet ihvertfall. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Noen som har en arcade og som ikke gidder å bruke penger på å oppgradere den? JEG VIL HA Serial number og console ID'en til en Arcade Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Noen som vet hvor lenge dette tilbudet vil vare? Lenke til kommentar
groov Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Dette tilbudet er ganske så bra. Sist jeg var på elkjøp kostet en 20gb harddisk 849kr. Så det er faktisk mer enn 8 ganger billigere, gratis tilsendt. Trodde MS liksom var satan selv jeg ? Ikke akkurat tydeligvis. Kommmer an på hvem du spør, hva med de som allerede har kjøpt en 20gb til 849? Eller Sony? :!: Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Noen andre som har fått mail fra UPS? Fikk nå nettopp et sporingsnr og lurer på om det kan være harddisken? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Noen andre som har fått mail fra UPS? Fikk nå nettopp et sporingsnr og lurer på om det kan være harddisken? Yup, fikk denne mailen nu nettop! Er nesten garantert harddisken, ettersom jeg ikke har noen andre bestillinger inne noe sted. Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Noen andre som har fått mail fra UPS? Fikk nå nettopp et sporingsnr og lurer på om det kan være harddisken? Ja, er det. Scheduled Delivery: 12-November-2008 Så kommer nok om et par dager. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Okay, høres bra ut EDIT: Se der ja. takk for bestillingen i minneoppgraderingsprogrammet for Xbox 360. Bestillingen er sendt og gleder oss til å møte deg på nettet. Sporingsnummeret er: xxxxxxxxxxxxxxxxxx Du kan spore bestillingen her: www.ups.com Endret 10. november 2008 av 2mmy91 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Noen andre som har fått mail fra UPS? Fikk nå nettopp et sporingsnr og lurer på om det kan være harddisken? Fikk den nå jeg og Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Til informasjon så blir HDD sendt fra Dusseldorf i tyskland Lenke til kommentar
zyph Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg har - grunnet tilbakelevering av defekt Xbox - kanskje et serinummer å bytte bort. Kan hende det er noen som har et (gammelt) spill liggendes, som de har lyst til å bli kvitt? :-) Send meg en PM, så skal jeg ta en vurdering! (Håper ikke dette bytteprinsippet er i mot forumreglene - slett gjerne innlegget mitt hvis det er det!) Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Heh, kjedelig hvis konsollen din ble reparert og sendt ut til en annen person som kunne tenke seg å benytte seg av tilbudet Lenke til kommentar
zyph Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Kjedelig for han, helt greit for meg Lenke til kommentar
Largie Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Ffs, jeg har en Arcade box selv, men jeg får beskjed: "Congratulations! According to our records you have the necessary hardware and storage space to enjoy the new Xbox Experience." Noen fler som sliter med å få dealen til sin Arcade? Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Ffs, jeg har en Arcade box selv, men jeg får beskjed:"Congratulations! According to our records you have the necessary hardware and storage space to enjoy the new Xbox Experience." Noen fler som sliter med å få dealen til sin Arcade? Har du noen gang hatt harddisk koblet til den ? Hvis ikke, har du masse ledig plass på minnekortet ? Har man mer enn 128 megabyte ledig så skal dette tilbudet egentlig ikke virke. Selv om det merkelig nok gjorde det for meg enda jeg har harddisk på min arcade. Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hm... jeg sendte min core til rep. og fikk en premium tilbake. Tilbudet funket selvfølgelig ikke på denne.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå