Gå til innhold

Tilbudet fra Microsoft til Arcade-eiere

TMB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette tilbudet er ganske så bra. Sist jeg var på elkjøp kostet en 20gb harddisk 849kr. Så det er faktisk mer enn 8 ganger billigere, gratis tilsendt. Trodde MS liksom var satan selv jeg ? Ikke akkurat tydeligvis.

Kommmer an på hvem du spør, hva med de som allerede har kjøpt en 20gb til 849? Eller Sony? :!:

Lenke til kommentar

Okay, høres bra ut :D

EDIT: Se der ja.

takk for bestillingen i minneoppgraderingsprogrammet for Xbox 360. Bestillingen er sendt og gleder oss til å møte deg på nettet.

Sporingsnummeret er: xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Du kan spore bestillingen her: www.ups.com

Endret av 2mmy91
Lenke til kommentar

Jeg har - grunnet tilbakelevering av defekt Xbox - kanskje et serinummer å bytte bort. Kan hende det er noen som har et (gammelt) spill liggendes, som de har lyst til å bli kvitt? :-)

Send meg en PM, så skal jeg ta en vurdering!

(Håper ikke dette bytteprinsippet er i mot forumreglene - slett gjerne innlegget mitt hvis det er det!)

Lenke til kommentar
Ffs, jeg har en Arcade box selv, men jeg får beskjed:

"Congratulations! According to our records you have the necessary hardware and storage space to enjoy the new Xbox Experience."

Noen fler som sliter med å få dealen til sin Arcade?

Har du noen gang hatt harddisk koblet til den ? Hvis ikke, har du masse ledig plass på minnekortet ? Har man mer enn 128 megabyte ledig så skal dette tilbudet egentlig ikke virke.

Selv om det merkelig nok gjorde det for meg enda jeg har harddisk på min arcade.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...