-Tommy Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 979,- er utrolig billig. Premium finnes ikke lenger, den har blitt overtatt av Pro. Største forskjellen er at Pro har 60GB harddisk, ellers så føler det kun med kompositt kabel til arcade, mens i Pro så får du med komponent eller HDMI er ikke helt sikker + headsett Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Ok, men Arcade har HDMI ut og kjører spillene like bra som de andre versjonene? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Dette er et veldig sympatisk tilbud fra MS. Bestilte nettop 20gb harddisk og fikk med 3 mnd live gold. Kosta tilsammen 160 spenn. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Det er et veldig bra tilbud. Bare live koster jo mer Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 Da var xbox 360 arcade kjøpt og harddisk bestilt! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Da var xbox 360 arcade kjøpt og harddisk bestilt! Grattis! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hm, med de merkelig lave prisene på Arcade og dette tilbudet, så kanskje MS prøver å gjøre harddisk som standard? Altså at de faser ut konsollene uten harddisk og spill vil kreve harddisk etterhvert. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 Noen som vet hvorfor det står at arcadespill disken som fulgte med er "unreadable" når den er helt ny uten riper? Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hm, med de merkelig lave prisene på Arcade og dette tilbudet, så kanskje MS prøver å gjøre harddisk som standard? Altså at de faser ut konsollene uten harddisk og spill vil kreve harddisk etterhvert. Nei, vil aldri skje. Egentlig er det ikke såååå billig, den koster jo 199$ i USA. Og det er ikke så mye dyrere enn 1000kr. Er nok at de skjønte at de måtte sette ned prisen på arcade for å skille den mer fra de andre. Før var det jo bare 400kr forskjell opp til vanlig som jo har 60gb harddisk, headset, hd kabel osv. Ganske sikker på at MS ikke vil sette ned prisene på vanlig og elite med det første, men at arcade vil holde seg på 999. Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Takk for opplysningene. Du er et aktivt medlem av LIVE og eier av en Xbox 360 Arcade-konsoll, og er dermed kvalifisert til å ta del i minneoppgraderingsprogrammet for Xbox 360. Oppgrader til en overhalt 20 GB Xbox 360-harddisk for KUN NOK 99.99! Ganske merkelig siden jeg har brukt en 20gb harddisk på maskinen min i flere måneder nå, som til og med har masse ledig plass. Men takker ikke nei til dette, kjøper en til for denne prisen. Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 noen som vet hvor lenge denne kampanjen varer ?? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 noen som vet hvor lenge denne kampanjen varer ?? Tenkte først at den kom til å vare fram til 19 nov, men når jeg tenker meg om så trenger vel fremdeles arcade eierne mer plass etter oppdateringen er sluppet også. De som har kjøpt arcade i fjor for eks. De får jo ikke lasta ned oppdateringa uten hdd xD Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Faen, trodde dette tilbudet også gjalt elite-brukere... Endret 8. november 2008 av NegerUngenSharu Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Har du i det hele tatt lest linken på første side? Der står det klart og tydelig. How do I locate my Console Serial Number and Console ID Each Xbox 360 console has a unique, 12-digit serial number and a separate 12-digit Console ID . The Console Serial Number and Console ID are both located in the System Information area of the Xbox 360 Dashboard: Turn on your Xbox 360 Console Scroll right to the System area. This may also be System Settings depending on your version of the dash Select Console Settings Select System Info Write down your Console Serial Number and Console ID Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 Har du i det hele tatt lest linken på første side? Der står det klart og tydelig. How do I locate my Console Serial Number and Console ID Each Xbox 360 console has a unique, 12-digit serial number and a separate 12-digit Console ID . The Console Serial Number and Console ID are both located in the System Information area of the Xbox 360 Dashboard: Turn on your Xbox 360 Console Scroll right to the System area. This may also be System Settings depending on your version of the dash Select Console Settings Select System Info Write down your Console Serial Number and Console ID Gjelder fremdeles bare for arcade og core da. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Ja, har ikke sakt noe annet jeg? Han spurte bare om hvordan han fikk tak i Console ID og jeg svarte. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Ja, har ikke sakt noe annet jeg? Han spurte bare om hvordan han fikk tak i Console ID og jeg svarte. Ser ikke at han spurte om det noe sted jeg, men. EDIT: Ser nå at han edita posten. xD Endret 8. november 2008 av timb Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Dette tilbudet er ganske så bra. Sist jeg var på elkjøp kostet en 20gb harddisk 849kr. Så det er faktisk mer enn 8 ganger billigere, gratis tilsendt. Trodde MS liksom var satan selv jeg ? Ikke akkurat tydeligvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå