moldespurven Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hei, jeg har nå bestemt meg for å lage en fifa 09 klubb. Jeg ble for ikke lenge siden kasta ut fra Gamerno grunnet egoisme som noen kansje har fått med seg, jeg har jobba med passninger og har bytta kamera vinkel som gjør det mye lettere å se pasnings valgene. Til hvordan jeg vil at klubben skal vere. maks 6-7 spillere grunnet jeg vil ha samspillet til å sitte mellom de som er i klubben. folk skal vere aktive helst spille hver dag. Laget skal vere et demokrati, så vi kan diskutere hvordan vi skal spille ball osv. Vi bruker msn som kommunikasjons senter, vi kommuniserer før kampen, i pausen og etter kampen. noen som synes dette høres intresankt ut så gjerne skriv psn id`en eller msn adrssen din her så tar jeg kontakt:D Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 ? Du har jo allerde en tråd https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1031271 Lenke til kommentar
moldespurven Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 ? Du har jo allerde en tråd https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1031271 det er en copy, paste tråd fra monzilla sin orka ikke å lage noe eget men det orka jeg nå, den tråden kan stenges men lar den bare gå nedover, forklart meg mye bedre og fremvist problemet her for hvorfor jeg ble kicka fra klubben din/lilleru sin:D Lenke til kommentar
avRack Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Edit er ein fin knapp i slike tilfeller Lenke til kommentar
moldespurven Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 Edit er ein fin knapp i slike tilfeller ja, joda men huska det etter at jeg hadde lagd denne tråden dermed for sent:O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå