Bobbylove Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hei. Jeg har to cairn terrier tisper, den ene bryr seg ikke om TV men den andre ser like mye på tv som meg Hun ser på tv hvis det ikke skjer noe annet spennende å vi ligger ofte i sofan sammen å ser på tv, men hvis det kommer hunder eller negre(ikke tull) på tv så begyner hu å bjeffe å løper mot tvn. Hvis tvn ikke var høyt nok oppe ville nok tvn vært ødelagt Noen andre som har opplevd lignende? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Diesel bruker å se animal planet. Han kan trøye seg med det en godt stund Han hopper ikke på tvn da.. men min forige hund gikk bort og snuste på tven når det var noe spennende. Måtte vaske skjermen et par ganger i uka. hehe. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Nei, mine ser ikke på skjermen. Men de kan gå bort og begynne å snu på hodet og kikke rundt selve tven om de hører hundelyder osv. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Hvis det er en hund på tv, bare ett kort øyeblikk, løper bikkja bort til tv'n og gauler av full hals. Det værste er når det kommer hester, elefanter eller bjørner. Da klikker hu helt og står på to beint for å kunne gaule og knurre på den bedre :!: Hun er mer interessert i programmer i full hd, enn kabel-tv. Endret 8. november 2008 av mushi Lenke til kommentar
kjoenshar Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Dama mi (riktignok ikke dyret mitt men uansett) reagerer også når det kommer negere på tven. Tven er helt oppripet:S Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Diesel ser tv :!: Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Cody ser på tv om det dukker opp hunder eller hester. Boof boof. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå