Delldall Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Hei! Hvorfor blir mine private meldinger bare liggende under "utboks", i stedet for å legge seg under "sendte meldinger"? Fungerer ikke dette med private meldinger nå? Det har fungert tidligere. Håper noen kan hjelpe meg! Delldall Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 De havner i sendte boksen når mottakeren som skal ha dem har logget på og mottat den, han må logge på før han mottar dem...forresten så er det en post om dette allerede. Lenke til kommentar
Delldall Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 OK! Takker for kjapt svar! Delldall Lenke til kommentar
TST Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Delldall: Skjerp bruken av overskrift. I det siste har du en del tråder hvor du utelukkende bruker caps og utropstegn i overskrift. Anse dette som en advarsel. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 ok! skulle til å lage en tråd men fant denne. ligger 3 meldinger på PM som ikke kommer seg men det er vist bare å vente på at personen PM'n skal til kobler seg opp. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Mens det er en slik tråd oppe, Hva er grunnen til at denne meldingen står i innboxen min: Innboksen bruker 132% av tilgjengelig kapasitet Har vært slik siden dere oppgraderte forumet til phpbb 2.0.x (den forrandrer seg ikke selv om jeg får masse PM) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå