SemikolonP Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Får denne meldingen når jeg prøver å dele den trådløse nettverkstilkoblingen. Hadde vært kjekt å kunne fått internett igjennom laptopen, så får jeg internett til min stasjonære pc + FAH-serveren min Noen som har tips? Endret 17. november 2008 av ;P Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Du kan ikke dele en enkel tilkobling. For å dele det til andre må du enten dele det fra det trådløse til ethernet, eller omvendt. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 Jeg skal dele fra det trådløse til ethernet. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Ut i fra bildet er ingen kabel tilkoblet den porten på maskinen. Koble den til så skal det gå. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Men var ikke lett å skjønne feilmeldingen når det bare sto "(null)" Men jeg fikset problemet. Satt inn TP-kabelen og markerte tilkoblingene og oppretta nettverksbro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå