Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

RÅTT av Flatland i dag. Lover meget godt for sesongen.

Noterer meg og at hverken Benjbo eller Step_up poster nå som Norge har vunnet noe.

Med så gode kvinneskytere som vi har er det direkte flaut at vi ikke har mer enn en kvinne på førsteplass! Om ikke Berger og Flatland sørger for trippel førsteplass neste renn er det bare å avskrive Norge i OL, vi skal ha faks om vi i det hele tatt kommer dit!

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Tenkte det samme.

Javel?

Har ikke sett på i dag og visste ikke engang om at det var renn. Er det slik at jeg må kommentere på alle renn uansett når og hva det er? Snodig.

Kan jo ikke kommentere på ting jeg ikke har sett. Det var vel skøyter i dag også hvor vi ikke gjorde det så bra? Det kommenterte jeg ikke. Ei heller langrennsspring for damer.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Haha. VM i å finne negative resultater. Gir faen i det positive. Stå på!

Jeg kommenterte nettopp her om dagen at vi har mange lovende unge skiskyttere på herresiden for å ta et eksempel. Er det negativt? Snakk om å ignorere alt som ikke passer inn i agendaen...

Lenke til kommentar

Forstår ikke helt hva den påstanden har med din forrige påstand og insinuasjonen din lenger opp å gjøre.

Du påpeker at jeg ikke har kommentert i dag. Det stemmer, det har jeg ikke. Du insinuerer det er fordi Flatland og Bransdal (?) vant. Jeg sier at dette er feil. Jeg kommenterte ikke fordi jeg ikke så de aktuelle rennene. Så viser jeg til et positivt innlegg fra forrige side for å underbygge påstanden om at jeg bare kommenterer når det er dårlig. Dette velger du å ignorere.

Når det gjelder de tre du nevner over så kan jeg si dette:

Tarjei har vel vært syk i to års tid nå og har følgelig vært middelmådig. Han hadde vel et godt løp i VM eller så har det vært mye midt på treet siden gjennombruddssesongen hans for noen år siden. Er vel 3 sesonger siden nå?

Bjørndalen har vært på hell i mange år nå. Det kan alle se. Han gjør veldig unntaksvis gode løp, et par stykker per sesong. Hvor godt løpet i nasjonal åpning var er litt vanskelig å si, men vi så jo hvor ustabil han var i går. Dette bør nok være hans siste sesong, for flere av de unge fortjener å vise seg frem blant eliten. Sier en del at en fyr som Vetle Sjaastad Christiansen er den klart beste norske i verdenscupåpningen.

Svendsen er en yoyo-løper og det er litt bingo om han til en hver tid presterer godt eller ikke. På stående skyting er han høyst gjennomsnittelig og reddes ofte at han har høyere fart i sporet enn de fleste. Hvor lenge siden er det han har hatt 0 bom nå? Eller brøt han den "forbandelsen"? Det han skal ha er at han er flink til å prikke inn formen til store mesterskap, slik som VM i år.

Lenke til kommentar

Problemet er ikke de tingene du maser om i dette innlegget.

Problemet er at du konkluderer at sesongen blir drit etter hvert renn det går dårlig/middels (katastrofeløp er jo hvert eneste løp utenfor pall) mens når det går bra holder du kjeft.

Hvis f.eks fourcade gjør det bra i et løp er alle andre balle. Gjør fourcade det ræv og beviser at han er langt fra uovervinnelig, så holdes det igjen kjeft.

Du tenner jo nesten på dårlige prestasjoner. Og det er jo ikke akkurat bare i vintersport.

Sjakk, fotball. Samme historien.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...