Latias Skrevet 22. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2013 Møkkasesong i forhold til hva? - 2, 3. og 4. plass i Hoppuka sammenlagt - 3 Nordmenn blant topp 10 i Verdenscupen sammenlagt, hvorav den ene er en andreplass. - 3. plass i Skiflyvingscupen av en nykomling - 2. plass i Nasjonscupen (mest sannsynligvis) Jeg syntes ikke det kan kalles en møkkasesong jeg men... Veldig synd med Jacobsen, håper ikke det her ødelegger for neste sesong. Han prater kanskje om kneet sitt og sin egen vintersesong? Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 (endret) Oh... ja. Sånn kan det jo også tolkes. Isåfall beklager jeg. Endra innlegget mitt litt. Endret 22. mars 2013 av Gurglemuffin Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Møkka sesong er det uansett ikke for Jacobsen. At han kom tilbake fra friåret og presterte som han gjorde under hoppuka er imponerende. Ihvertfall mtp. at Støckl er ny trener og ingen hadde tro på at vi skulle i det hele tatt klare det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2013 Edit: Latias gjorde meg oppmerksom på at du kanskje kun sikta til Jacobsens sesong, og ikke hele hopplandslaget under ett? Isåfall så kan jeg si meg tildels enig, selv om jeg fortsatt ikke ville ha gått så langt som å kalle det møkkasesong. Han fikk tross alt en individuell VM-Bronse og 2.plass i Hoppuka sammenlagt. Det var ikke dette jeg gjorde deg oppmerksom på. Berniy prater om Berniy sin egen sesong. Berniy sier at han røk fremre korsbånd og ytre menisk i sitt eget kne, derfor har Berniy sin sesong vært mislykket. Berniy prater om seg selv, ikke om Jacobsen eller noen andre. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Hvorfor i all verden skriver han dette her da og ikke på bloggen sin? Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 (endret) Det var ikke dette jeg gjorde deg oppmerksom på. Berniy prater om Berniy sin egen sesong. Berniy sier at han røk fremre korsbånd og ytre menisk i sitt eget kne, derfor har Berniy sin sesong vært mislykket. Berniy prater om seg selv, ikke om Jacobsen eller noen andre. Åh... Men det var ikke lett å skjønne. Spesielt ikke siden Anders Jacobsen tryna og skada seg på en lignende måte tidligere i dag. Og siden den tråden her stort sett blir brukt til å kommentere vintersport på TV, Jeg beklager igjen... Endret 22. mars 2013 av Gurglemuffin Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2013 Trippelt norsk! Helt deilig hvordan Weng knuste Diesel Doris i spurten! Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Jr.Gull i Slopestyle til Felix Usterud! Fytti katta så rått! Dømmingen i runnet var litt rar, men for en prestasjon! Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Hei! Skal kjøpe meg Dragon APX brillene nå tenkte jeg. Så var jeg inne på noen amerikanske sider og så de ligger til rundt 900kr +/- og lurte på om noen har erfaringer med noen amerikanske sider? Det jeg har tenkt å gjøre er å sende til en kompis som kommer hjem til sommeren for å slippe toll og slikt.. Så, noen anbefalinger? (Som sender til adresse i Amerika). Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 NRK har sikret seg rettighetene til å sende skiskyting frem til 2018. Viktig! 9 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Ja, det er faktisk det. *Phew* Takker for den infoen. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Å HERREGUD! GUTTER, DET ER ALPINT I MORGEN! Endelig er den forferdelige sommersesongen over! VI ER I GANG! 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Ekke igang før det er langrenn. Endret 26. oktober 2013 av Emils. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Alpint i morgen? Men er vel sånn at det er ett renn og så fem uker til neste... -____- Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2013 Er gutta våre med? Hvis ikke gidder jeg ikke å se, kommer bare til å ha abstinenser den neste måneden. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 (endret) Skøyter 3000m på NRK2! Ida leder foreløpig! Det er så godt at vintersesongen så smått er igang! Tis' the season to be motherfuckin' psyched! Endret 8. november 2013 av Patrick123 Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 (endret) Meh, ser heller Norge- Danmark.. E: Norge gjekk opp til 3-2 no. Endret 8. november 2013 av Karbutar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå