Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da blir det et "nei" stemme fra meg til Oslo OL 2022 når norefjell ikke fikk de alpine grenene. Makan til tull.

 

Ble også ny verdernsrekord i høyeste hopp i pipe!!!

 

Sitat fra arrangørene:

OK, we just want to post this again because it is the new world record in halfpipe! 8,3 meters over the lip, 15 meters over the bottom of the superpipe.
Endret av Berniy
Lenke til kommentar

http://en.wikipedia.org/wiki/2018_Winter_Olympics

 

Drep meg nå, slik at jeg slipper å oppleve et Koreansk fiasko-OL av dimensjoner.

 

Ser for meg følgende:

 

Elendig TV-produksjon, dårlige seertall (Europa og USA-seerne er jo ganske krise mtp. tidsforskjell) og helt bak mål arrangering totalt sett. Ser også for meg lite folk på stadion. Det er dyrt å komme seg til Korea og ingen koreanere bryr seg om alpint, hopp, skiskyting eller langrenn. Vi vil derimot se full tribuner på kortbaneskøyting tror jeg.

 

Alt i alt ser jeg null positive ting ved å arrangere OL der, bortsett fra en ting: Det kan jo ikke skuffe meg i og med at jeg hater det allerede.

Lenke til kommentar

Har gitt opp vintersport resten av sesongen nettopp av den grunn. Vi har liksom vunnet alt som er å vinne. Ser frem mot OL-sesongen!

 

Jeg har sporten på i bakgrunnen mens jeg gjør annet,er rett og slett lei av vintersport.

Men har vært veldig mye å juble for ,man får bare håpe at neste sesong blir like bra.

Lenke til kommentar

http://en.wikipedia....Winter_Olympics

 

Drep meg nå, slik at jeg slipper å oppleve et Koreansk fiasko-OL av dimensjoner.

 

Ser for meg følgende:

 

Elendig TV-produksjon, dårlige seertall (Europa og USA-seerne er jo ganske krise mtp. tidsforskjell) og helt bak mål arrangering totalt sett. Ser også for meg lite folk på stadion. Det er dyrt å komme seg til Korea og ingen koreanere bryr seg om alpint, hopp, skiskyting eller langrenn. Vi vil derimot se full tribuner på kortbaneskøyting tror jeg.

 

Alt i alt ser jeg null positive ting ved å arrangere OL der, bortsett fra en ting: Det kan jo ikke skuffe meg i og med at jeg hater det allerede.

 

Vel, de ligger 9 timer foran oss, det er vel egentlig det største problemet. Jeg har ikke den store frykten for tomme tribuner da OL er noe spesielt uansett. Man må bare vente å se.

Lenke til kommentar

Det er jo nesten litt utrolig at de ikke lærte av skiskyting-VM som ble holdt i nettopp Pangchang i 2009. Feil i løypa, store arrangørtabber, dårlig kvalitet på sendingene/lyden, og ikke minst null snø! At løpene er kl. 7 på morgenen for europeerne gjør ikke saken noe særlig bedre. Tidenes fiasko.

 

PYEONGCHANG_NEW__69300816x9.jpg

Lenke til kommentar

Tora Bergers store mål for sesongen var å vinne verdenscupen totalt. Kan vel trygt si at det målet klarte ho med stil. Er vel noe sånt som 8 glasskuler ho skal få ikveld?

-Totalcupen, sprintcupen, distansecupen, fellesstartcupen, jaktstartcupen, nasjonscupen, stafettcupen og mixed-cupen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Se bort i fra fallet til Anja Tepes så må jeg vel si at det her har vært en av dem beste konkurransene jeg har sett på lange tider. Kjempestemning, flotte lengder og for en gangs skyld er ikke kjerringhopp pissekjedelig og se på.

Sånn med tanke på publikumsinteresse så burde dem arrangere herrer og damer samtidig oftere. Spesielt i storbakker.

Lenke til kommentar

Møkkasesong i forhold til hva?

 

- 2, 3. og 4. plass i Hoppuka sammenlagt

- 3 Nordmenn blant topp 10 i Verdenscupen sammenlagt, hvorav den ene er en andreplass.

- 3. plass i Skiflyvingscupen av en nykomling

- 2. plass i Nasjonscupen (mest sannsynligvis)

 

Jeg syntes ikke det kan kalles en møkkasesong jeg men...

Veldig synd med Jacobsen, håper ikke det her ødelegger for neste sesong.

 

Edit: Latias gjorde meg oppmerksom på at du kanskje kun sikta til Jacobsens sesong, og ikke hele hopplandslaget under ett?

Isåfall så kan jeg si meg tildels enig, selv om jeg fortsatt ikke ville ha gått så langt som å kalle det møkkasesong. Han fikk tross alt en individuell VM-Bronse og 2.plass i Hoppuka sammenlagt.

 

Edit 2: Du snakker visst om deg selv... sorry!

Endret av Gurglemuffin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...