Emils. Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 Intervall løp er da ikke spennende? Jeg synes det er hundre ganger morsommere å se fellesstarter og se folk som stikker i brudd eller spurter mot hverandre. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 Intervallstarter er akkurat som fellesstartene: Spennende på slutten. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 haha, det der var planlagt. Første jeg tenkte på når hu stod på kanten av bassenget at jeg ville dytta hu uti Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 haha, det der var planlagt. Første jeg tenkte på når hu stod på kanten av bassenget at jeg ville dytta hu uti Såpass ja. Var det gøy? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 Hadde vært gøy om det ikke var for at det var planlagt. 1 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 Vi vet jo ikke om det var planlagt. Men, så fort hu stilte seg oppå bassengkanten skjønte jeg tegninga 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 Flash Gordon skulle nok ønske at det var han som ble kastet ut. 2 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 Selvfølgelig var det planlagt. Petter tar mikrofonen fra henne, dytter henne uti, stiller seg foran kameraet og sier "og da setter vi over til Oslo". 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 Det så planlagt ut. Men det jeg lurte på var medaljene og klærne, de slengte bare alt fra seg i hytt og vær uten å se hvor de la noe. Sånn kunne aldri jeg gjort. Måtte lagt alt mitt fint tilside på et sted. 1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 2. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2013 Heia kowalczyk! Hun vinner i dag om hun har like gode ski som de norske. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2013 Får håpe hu har tidenes drittski da! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2013 (endret) Abfahrt i Kvitfjell står i veldig fare. Er store vindkast. De har allerede flyttet starten ned til damestarten, men nå vurderes det å kansellere alt. e: akkurat i det jeg skrev det er vi i gang. Endret 2. mars 2013 av Mchansern Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2013 Jaktstart nå. Heia Tora! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2013 Hvor kommer starttidene fra? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2013 Hvor kommer starttidene fra? Tar utgangspunktet fra sprinten. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2013 Tora har sikra seieren allerede etter første skyting. Litt av en prestasjon. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2013 Hvor langt skal de gå? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2013 5 x 2 km. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 2. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2013 Ei runde på Tora der...Det blåser jo godt. Domracheva får to runder. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 2. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2013 BOMracheva i dag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå