Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rart det der. Lurer på hvor forrige ski-VM foregikk. :p

 

Hehe... men er vel ikke ett krav til likt oppløp?

 

Ifølge dagbladet blir det ingen Hellner vs Nurthug duell i morgen på stafetten da Hellner er satt ned på 3. etappe.

 

Personlig tipper jeg de møtes i spurt likevel... Petter knuser Hellner i spurten inn til mål mens Hellner halter inn til siste veksling :wee::w00t:

Lenke til kommentar

Hehe... men er vel ikke ett krav til likt oppløp?

 

Krav er det nok ikke, men jeg har vært der og sett at det ikke er mulig å løse det på noen annen måte. Rett før den siste bakken begynner så svinger man inn til skyting. Så å benytte seg av kulen er eneste veien man kan komme seg til mål på uten å være innom standplass.

Lenke til kommentar

At jeg aldri får sett... :(

 

Har omtrent sluttet å se løp med intervallstart jeg. Så litt i VM, men det er så mye surr

i slike løp nå at det er ikke kjekt engang. Der er jo ørten passeringspunkter som det flakkes fram

og tilbake på hele tiden. Helt håpløst

Når jeg ser de reprisene de sender fra historiske løp, ser vi hvor forskjellig det er blitt med

produksjonen på intervall løpene.

Mye mer interessant når vi ikke hadde sett løperne på en stund, og spenningen med å vente når de

dukket opp til neste passering. Og ikke flere passeringer enn at det var god oversikt og lett følge med

Lenke til kommentar

Intervallstart er grusomt kjedelig, og faen så langdrygt.

 

--

 

Flere enn meg som syns det er ekstremt festlig at hver gang Northug slår svenskene i mesterskap så handler alt om måten han passerer mållinja på, istedenfor at de tar tak i taktikken til svenskene (og de andre nasjonene)? Når de etter siste passering praktisk talt stopper opp, så sier de implisitt at Nothug kan få gullet. Det er ikke noe vits å kjøre rolig i 9,6 km og prøve et lite rykk i siste motbakke før mål.

 

Pollen til Expressen.se 5 minutter målgang:

 

n3rlxtx60cpdvsez5nl.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...