Latias Skrevet 4. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. februar 2013 Faen er det med folk som kritiserer Northug for å droppe NM 2011 for å forberede seg til VM på hjemmebane? Faen til heksejakt mot vår største stjerne. Ikke rart han ikke gidder å bo i dette jævla landet lenger. 1 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 4. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2013 Fordi han ikke er Dæhlie eller Ulvang. Petter er kontroversiell og derfor må alt han gjør kritiseres... Jeg er forøvrig helt enig med deg. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 5. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2013 Jeg er så enig! Skjønner ikke at folk ikke forstår hans sak. Ok, jeg bor selv i Steinkjer og var på flere NM renn, og vet at det betydde mye for arrangøren at han skulle komme, siden han er i fra området og har gått skole osv. her. Men å se det i hans sak, og se at det er viktigere å vinne VM på hjemmebane for mange millioner nordmenn,en foran et titals tusen Steinkjerbygg.... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2013 Men hvorfor gidder han lyve da, for så å si nå at det var løgn? Det blir bare snodig. Om han stiller eller ei får være hans business. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2013 Fordi han ville blitt slaktet som en landsforræder om han hadde fortalt sannheten der og da. Dette negative fokuset kunne vi ha vært foruten rett før den største norske begivenheten siden Lillehammer '94. Han gjorde det eneste rette. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2013 Blir det bedre nå da? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2013 Han tok 3 gull og 2 sølv på hjemmebane, så haterne kommer vel til å "tilgi" han etter hvert. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 5. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2013 Det er jo som han sa i "Sirkus Northug" igår. Folk husker medaljene han tok, ikke det som (ikke) skjedde under NM. Jeg ser ærlig talt ikke noen grunn til å gi Petter pepper (høhøhø) for at han ikke stilte opp i NM. En hel nasjon satte mye større forventingspress på han under VM på hjemmebane enn et NM. Han skulle dog kanskje ikke gått ut med at sjukdom var en hvit løgn, for media kommer til å blåse det opp dersom han skulle skippe et annet mesterskap/verdenscup pga sjukdom. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. februar 2013 VM er i gang for fullt og våre første to gullhåp skal i gang hvert øyeblikk. Bli med på snakket her: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=725 1 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2013 Fellesstart i skøyter er SKIKKELIG sære greier Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2013 Skøyter er generelt sære greier. Gå rundt og rundt en bane. Like givende som å sitte å se på dart. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2013 Langrenn er sære greier. Gå rundt og rundt i ei løype. LIke givende som å se på dart. Hvorfor skal folk konstant klage over at de ikke liker skøyter? Ingen tvinger dere til å se på det. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2013 Skøyter er greit å se på. Dart er gøy! Ingenting gale med noen av de. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 9. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2013 Hver sin interesse det vel? Å se på en hel fotballkamp gir meg omtrent like mye som å se på hekling. Interesserer meg ikke, derfor ser jeg ikke på det heller. Så enkelt er det. 2.Plass på hoppgutta i lagkonkurransen. Slovenia vant igjen. Østerrike uttafor pallen faktisk. (Uten Morgenstern og Kofler) 1 Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 9. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2013 Feil dag å spille fotballcup på ass.... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2013 Faen er det med folk som kritiserer Northug for å droppe NM 2011 for å forberede seg til VM på hjemmebane? Faen til heksejakt mot vår største stjerne. Ikke rart han ikke gidder å bo i dette jævla landet lenger. Så du mener Northug er vår største stjerne nå? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2013 (endret) Latias snakker om vår største stjerne i langrenns-VM i Oslo. Sprøtt at du ikke forstod det. Endret 9. februar 2013 av Mchansern 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2013 Hva er problemet ditt? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2013 Ingenting, annet enn at jeg må drive å tolke innlegg for deg som ikke forstår de. 3 Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Stakk en liten tur til Kläppen, Sverige og kom hjem med dette! Ta en titt folkens! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå