Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er så enig!

Skjønner ikke at folk ikke forstår hans sak.

Ok, jeg bor selv i Steinkjer og var på flere NM renn, og vet at det betydde mye for arrangøren at han skulle komme, siden han er i fra området og har gått skole osv. her.

Men å se det i hans sak, og se at det er viktigere å vinne VM på hjemmebane for mange millioner nordmenn,en foran et titals tusen Steinkjerbygg....

Lenke til kommentar

Det er jo som han sa i "Sirkus Northug" igår. Folk husker medaljene han tok, ikke det som (ikke) skjedde under NM.

 

Jeg ser ærlig talt ikke noen grunn til å gi Petter pepper (høhøhø) for at han ikke stilte opp i NM. En hel nasjon satte mye større forventingspress på han under VM på hjemmebane enn et NM.

 

Han skulle dog kanskje ikke gått ut med at sjukdom var en hvit løgn, for media kommer til å blåse det opp dersom han skulle skippe et annet mesterskap/verdenscup pga sjukdom.

Lenke til kommentar

Hver sin interesse det vel?

Å se på en hel fotballkamp gir meg omtrent like mye som å se på hekling. Interesserer meg ikke, derfor ser jeg ikke på det heller. Så enkelt er det.

 

2.Plass på hoppgutta i lagkonkurransen. Slovenia vant igjen. Østerrike uttafor pallen faktisk. (Uten Morgenstern og Kofler)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...