Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er den værste nyheten jeg har lest på lenge. Har grudd meg i lang tid med tanke på tv2 og OL. Og nå dette :omg:

 

Tenk mitt i siste skytinga til Norge f.eks...da skal tv2 ha en 10 minutters reklame :nei2: Eller de tenker at uansett gren så ser de for seg at det går fint med en 10 minutters reklame og når pausen er over, får vi bare høre: bla bla bla spennede slutt og vinneren ble: xxx

 

Hvis tv2 skal ta over alt av idrett lever nok ikke NRK lenge...det er jo det eneste man ser på NRK.

 

Kommer helt sikkert til å se på eurosport eller svensk tv når tv2 tar over. Tv2 er en kanal som jeg ALDRI har sett på, ikke har jeg tenkt til å begynne heller

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tv 2 vil sikkert lære av tv 4 sine feil. Første tv 4 sending med skyskyting endte med flere pauser når de beste skullle skyte på blink. Ble en skikkelig seerstorm. Det er ikke tv 2 interessert, så det går nok greit.

 

Det negative jeg har mot tv2 skal overta sendinga, er tv kommentarene. Det å finne riktige folk med god kjemi som passer på lufta, er ikke lett.

Men vi får vel en smakbit om hvordan tv 2 velger å presentere når de sender fra OL neste år.

Lenke til kommentar

Åh fytte... Håper virkelig ikke det skulle skje også.

Lisensen er dyr nok den, men jeg koser meg såpass med vintersportsendingene at det ikke er sååå sure penger. At NRK i tillegg tapte rettighetene til OL var et hardt nok slag.

 

Kommentatorer er det andre jeg er redd for... Da ser jeg faktisk heller på SVT.

Lenke til kommentar

Vintersport med Påske og Kaggestad blir vel ikke så ille? Julie Strømsvåg i studio i tillegg, da er jeg positiv til dette!

Ja, Paasche, Kaggestad og Bredeli bidrar utvilsomt til å redusere frustrasjonen noe. Som et annet ytterpunkt kan man jo tenke seg om f.eks Øyvind Alsaker og Kasper Wikestad (gud forby) skulle kommentert langrenn/skiskyting/hopp/div. Spør du meg kan selv ikke Strømsvåg veie opp for det.

Lenke til kommentar

Det sier jo seg selv at de ikke vil kommentere det.

Selvsagt, men det er fortsatt mulig å tenke seg det.

Er lite sannsynlig at Drillo vil begynne å kommentere hopp sammen med Scheie etter han gir seg som trener, men i motsetning til å få høre Alsaker kommentere vintersport er Drillo noe jeg ville betalt for å få med meg. Jeg skisserte bare et tenkt scenario for å forsterke det faktum at TV2 også har profilerte kommentatorer som egner seg svært dårlig til å kommentere vintersport.

Endret av Raspeball
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...