Wheeljack Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Skicross er avlyst så NRK1 sender masse favorittklipp fra tidligere VM. Bøkko vs Kramer i 2009 ista, nå sender dem 3-mila fra Oberstdorf 2005. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2013 Skicross er avlyst så NRK1 sender masse favorittklipp fra tidligere VM. Bøkko vs Kramer i 2009 ista, nå sender dem 3-mila fra Oberstdorf 2005. Femmila, ikke tremila. For et fantastisk renn det var. Gåsehud med Rike og Carlsen. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Do'h... femmila selvfølgelig. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 VM og OL er jo herlige tider for NRK, de kan jo fylle opp et helt sendeskjema med bare gamle klipp som de eier Jeg klager ikke, altså Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2013 Så lenge de ikke sender noe fra Torino. 1 Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Hadde vært morsomt å se seiern til Bystøl da! Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Ja, den seieren der har blitt litt "glemt" virker det som. Kunne godt tenke meg å se monster-bakkerykket til Bjørgen under sprintstafetten i Oberstdorf 2005. Før Northug så var det der noe av det råeste langrennsporten hadde sett. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2013 Og det litt småsyke fartsrennet til Aamodt. Ellers var det ikke mye å skrive hjem om fra de lekene. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Burde vært gitt ut en samleboks med klipp fra diverse vinter-VM og OL opp i gjennom åra. Jeg veit jeg hadde kjøpt en sånn samlig... lett. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Den hadde jo garantert solgt godt! Fin idé igrunn..! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Så lenge de ikke sender noe fra Torino. Aamodts gull i Torino står igjen som topp 3 OL-gull ass. 1 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Spøker for skiflyving ser det ut som... Er det noen som har noen gulltips om hvordan den nye Flash-spilleren til NRK Nett-TV kan stabiliseres mer? Min spretter mellom 3k og 205kbps i ett kjør. Dvs når den ikke fryser helt. Bruker Firefox til å surfe i, og har spilleren åpen i enten IE eller Chrome på skjerm nr 2. Virker som det er litt random hvilke av leserene som klarer å spille best. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Hvor langt hadde dette hoppet blitt om han hadde tatt den fullt ut? Hadde blitt godt utpå sletta! http://www.youtube.com/watch?v=h303VkGyj34 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Lett 5 meter til, men da er det ikke sikkert han hadde kommet seg så lett opp igjen gitt. Begynner å bli flatt der så da kunne det lett ha blitt noen beinbrudd. Husker Tepes fra Vikersund ifjor, han hoppa jo tre etasjer over alle andre i høyde da også. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Argh... Ligger an til ny fjerdeplass på Stjernen. Synd, hadde virkelig unt han en pallplass. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Schilierensauer vinner pga dommerne igjen. Kun to dommere med vett i dag som ga 16,5. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Jeg skulle ønske at det ikke ble noe renn slik at vi kunne fått litt fred og ro fra sytingen og klagingen om Schlierenzauer. Ja, han tjener på navnet, VI HAR SKJØNT DET! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2013 Ski Classics på TV2 nå. Et par km igjen, masse nordmenn med i kampen om seieren. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Jeg skulle ønske at det ikke ble noe renn slik at vi kunne fått litt fred og ro fra sytingen og klagingen om Schlierenzauer. Ja, han tjener på navnet, VI HAR SKJØNT DET! Er du østerriker? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 (endret) Hæ? Edit: Jeg synes selvfølgelig det er synd at hoppere som Schlierenzauer tjener litt ekstra på navnet sitt, men jeg syter og klager ikke hver bidige helg om det. I dag fikk han 2x 16.5, 17.0 og 2x 17.5 for sitt hopp og vant med 4(?) tideler. 17.5 er for mye, men ikke vanvittig mye heller. 16.5 og 17.0 er passende for et sånt hopp, mener jeg. Er dere sikre på at det ikke er østerrikerne som har satt opp en gigantisk vifte et stykke unna som gjør at østerrikerne får gode forhold? Endret 3. februar 2013 av Patrick123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå