Mchansern Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Sjukt at folk faktisk ser på NM i langrenn. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2013 Forstår meg ikke på alpint. Får jo bare se de første 15 sekundene og siste 15. Hvorfor får man ikke se hele løpet De begynner ofte med intervaller på halvannet minutt for å spare tid, derfor får man ikke sett alt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Men det er jo ikke bare alpint du ikke forstår benbjo? 1 Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Sjukt at folk faktisk ser på NM i langrenn. Tenker du at de er på stadion? Var på NM selv for to år siden, når det var i Steinkjer. Var på 2 av øvelsene. En gjennom skolen og i helgen dro jeg selv! Ja, jeg bor ganske nærme Tror mye av folkene som er der bor i litt nærmere strøk! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2013 NM var gøy i 2006. "Å æ ska faen itj te OL!?" 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Sjukt at folk faktisk ser på NM i langrenn. Fordi? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Sjukt at folk faktisk ser på NM i langrenn. Troll? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Det var ikke bare en kommentar fra en alpin elsker til benbjo sitt innlegg der han ikke forstår alpint? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 (endret) Fordi? Fordi det ikke bare er den kjipeste sporten med ski på beina (ok da, kombinert er litt verre), men i tillegg har man utelatt store deler av feltet som går v-cup, slik at det blir ENDA mindre interessant å se på. Nei, ser foppall frem til skifliegen. Endret 26. januar 2013 av Mchansern Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Det er din mening... Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Fordi det ikke bare er den kjipeste sporten med ski på beina (ok da, kombinert er litt verre), men i tillegg har man utelatt store deler av feltet som går v-cup, slik at det blir ENDA mindre interessant å se på. Nei, ser foppall frem til skifliegen. Så se på fotball, da. Ikke kast bort tiden med å se på noe som du ikke vil se på. Er forsåvidt enig angående kombinert... ikke god nok til å bli hoppere, men heller ikke god nok til å fort på ski. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Fordi det ikke bare er den kjipeste sporten med ski på beina (ok da, kombinert er litt verre), men i tillegg har man utelatt store deler av feltet som går v-cup, slik at det blir ENDA mindre interessant å se på. Nei, ser foppall frem til skifliegen. Vel, ikke samme appellen nå som for noen år siden. Men det har opp igjennom årene vært veldig artig å se løpere eg selv har konkurrert mot, og løpere noen år eldre/yngre enn meg som eg kjenner igjen. Dessuten er det artig å se "up and coming" løpere. Men når man ikke liker langrenn, så blir det jo selvsagt enda rarere. For min del hever eg knapt et øyenbryn når det kommer til alpine øvelser. Og det er ikke akkurat fordi eg ikke liker sporten selv, men det er kjedelig å se på. Merkelige greier, forskjellige ideer om hva som er gøy å se på????? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Skulle bare sjekke om dere var våkne og parat. (Men serr, NM på ski er ingen höjdare da. Tilogmed ikke NM i alpint er så fett). Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Aaaargh! Så ergelig for Gjerdalen da... En ting er å bli spurta ifra og gå inn til en fjerde, men å havne der pga et fall 50m før mål må være utrolig surt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Imponerende rykk av Klemetesen på slutten der! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 (Men serr, NM på ski er ingen höjdare da. Helt korrekt! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 (endret) Jævla hoppjury. Større fart, gå høyere opp på bommen for svarte! Hater barnehopp. Dette er bare latterlig. Endret 26. januar 2013 av Lami 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 (endret) Det er faktisk et seriøst problem at juryen ikke lar de hoppe lenger. Underholdningsverdien synker betraktelig, og dermed svikter tilskuerne ved både TV og renn. Når tilskuere ved renn og TV svikter, så svikter sponsorer. Det finnes absolutt ingen som bryr seg om hopp på 175m i Vikersund. Endret 26. januar 2013 av Mchansern Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 (endret) Ikke bare det, men utøverne selv må jo syntes det her er forferdelig kjipt. Å lande på 140 meter i en bakke hvor bakkerekorden er 106,5 meter lengre ned er jo ikke morsomt en plass. Edit: Men der havna såvisst ikke Stjernen(!!) Endret 26. januar 2013 av Gurglemuffin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå