Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fordi?

 

Fordi det ikke bare er den kjipeste sporten med ski på beina (ok da, kombinert er litt verre), men i tillegg har man utelatt store deler av feltet som går v-cup, slik at det blir ENDA mindre interessant å se på.

 

Nei, ser foppall frem til skifliegen.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Fordi det ikke bare er den kjipeste sporten med ski på beina (ok da, kombinert er litt verre), men i tillegg har man utelatt store deler av feltet som går v-cup, slik at det blir ENDA mindre interessant å se på.

 

Nei, ser foppall frem til skifliegen.

 

Så se på fotball, da. Ikke kast bort tiden med å se på noe som du ikke vil se på.

 

Er forsåvidt enig angående kombinert... ikke god nok til å bli hoppere, men heller ikke god nok til å fort på ski.

Lenke til kommentar

Fordi det ikke bare er den kjipeste sporten med ski på beina (ok da, kombinert er litt verre), men i tillegg har man utelatt store deler av feltet som går v-cup, slik at det blir ENDA mindre interessant å se på.

 

Nei, ser foppall frem til skifliegen.

Vel, ikke samme appellen nå som for noen år siden. Men det har opp igjennom årene vært veldig artig å se løpere eg selv har konkurrert mot, og løpere noen år eldre/yngre enn meg som eg kjenner igjen.

 

Dessuten er det artig å se "up and coming" løpere.

 

Men når man ikke liker langrenn, så blir det jo selvsagt enda rarere.

 

For min del hever eg knapt et øyenbryn når det kommer til alpine øvelser. Og det er ikke akkurat fordi eg ikke liker sporten selv, men det er kjedelig å se på.

 

Merkelige greier, forskjellige ideer om hva som er gøy å se på????? :ohmy:

Lenke til kommentar

Det er faktisk et seriøst problem at juryen ikke lar de hoppe lenger. Underholdningsverdien synker betraktelig, og dermed svikter tilskuerne ved både TV og renn. Når tilskuere ved renn og TV svikter, så svikter sponsorer.

 

Det finnes absolutt ingen som bryr seg om hopp på 175m i Vikersund.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...