bruno99 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Hvilket bilde er det dere har sett hvor ser så veldig fin ut? http://www.nettavisen.no/tag/Ingrid+Flugstad+%D8stberg (Østberg er hun til venstre, ikke hun i midten) Moan vant i Canada forresten og Ansi Koivaranta ble nummer 4, noen som vet hvordan det ligger ann i verdenscupen nå? Endret 18. januar 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Var det ett eller flere løp? Jeg så han vant ett i alle fall. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hun får vel gratis VM-tur. Jeg fotograferer henne gjerne gratis i studio Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hun får vel gratis VM-tur. Jeg fotograferer henne gjerne gratis i studio Jeg og. Vi får si at vi to MÅ samarbeide for at det skal bli bra bilder. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hun får vel gratis VM-tur. Jeg fotograferer henne gjerne gratis i studio Jeg og. Vi får si at vi to MÅ samarbeide for at det skal bli bra bilder. Neineinei, jeg vil være alene med henne heller Konser bedre, husker komposisjonsprinsipper bedre da Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Da var jeg hjemme fra Gautefall. Fyttikatta! Så mye snø som kom på ett døgn har jeg nesten ikke vært borti før! Da jeg stod opp på søndagen var det kommet rundt 30cm, og utover dagen pøste det på. Helt herlig! Fikk prøvd meg på en 180 og 360 ut i nysnøen, men det ble bare kræsj Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hahaha, leste Guatemala jeg Sikkert masse snø der nå Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Kommet 40cm i Asker og. Asker vant over resten av Akershus og Oslo når det gjelder mengde snø som kom Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Faen ikke. Det kom jo en halv meter i Oslo! Hvilket bilde er det dere har sett hvor ser så veldig fin ut? Slapp av. Hun er ung og ukjent nå. Bare se om ett år eller to. Fullt av bilder på nettet av henne. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Faen ikke. Det kom jo en halv meter i Oslo! De sa på radioen i dag at Asker hadde fått mest i hele Akershus og Oslo Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Greit da, Asker vant sikkert "mest snø"-konken, men hvem faen bryr seg om det? Noen nyheter om sprintlaget til VM? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Greit da, Asker vant sikkert "mest snø"-konken, men hvem faen bryr seg om det? Noen nyheter om sprintlaget til VM? Sa ikke noe om det, bare de som var tatt ut. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 For å være ærlig, tror jeg ikke Hanevold blir tatt ut på sprintlaget. Selv synes jeg at han er et bedre valg enn Berger, men tror ikke trenerne tenker slik. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Halvard er for treg til sprint. Men på en fellestart der det er 4 skytinger kan han ha sjangs. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Men man må tenke på jaktstarten også da. Tror ikke Berger greier å treffe 10/10 på sprinten, og så 20/20 på jakten. Det greier Hanevold å gjøre, selv om han mangler litt fart i sporet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Halvard > Berger. Hadde du sagt det samme om Berger hadde vært fra Asker, og ikke Hanevold? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Nei, Berger kan jo faen ikke skyte. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 18/20 er brukbar det. Hadde 15/15 på de tre første skytingene. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Ja, men grunnen til at Berger bommer er (i følge trenerne) at han får drøyt nerver og halvveis dauer når han skal skyte. Han får i alle fall enda mer nerver i VM! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå