Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange utøvere som ligger an til å bli tidenes beste denne generasjonen

 

Langrenn kvinner: Kowalczyk

Skiskytter menn: Fourcade

Skiskytter kvinner: Neuner (lagt opp. Hadde hun fortsatt ville hun nok blitt sett på som tidenes beste i mange , mange år)

Hopp menn: Schlierensauer

Skøyter menn: Kramer

Kombinert menn: Lamy Chappuis (Har litt igjen til legenden Manninen dog...)

 

Ganske sykt at det er så mange som dominerer sin gren så til de grader samtidig.

 

Noen jeg har glemt?

Lenke til kommentar

Fourcade bedre enn Bjørndalen?

 

Ligger an til det. Martæ har 10 år igjen på toppnivå. Fortsetter han dominansen blir han større enn Bjørndalen.

 

Kowalczyk og Bjørgen er rimelig like, men Bjørgen har mindre igjen av karrieren. Gir seg nok etter Sotchi

 

Kowalczyk er også en bedre allround løper. At hun har satt en uslåelig rekord i TDS beviser dette.

 

LOOOOOL!!!

 

Tusen takk for det ekstremt produktive svaret. Tørr jeg gjette på at du overså ordene "ligger an til"?

Lenke til kommentar

Skal vel litt til å bli så stor som Bjørndalen var da han dominerte.

 

Men Schlierenzauer mangler vel kun et individuelt OL-gull for å ha vinni alt en hopper kan oppnå. Han har en verdenscupseier for å ta igjen Matti Nykänän (spelling?). I dag er det riktignok maaange flere renn iløpet av en sesong nå enn det var før, men alikevel...

 

Kramer er vel mer allerede eller mindre en legende?

Endret av Gurglemuffin
Lenke til kommentar

Piss off, du er i feil tråd. Gå å se på monstertrucks, eller hva det nå er ungdommen ser på i dag.

 

Godt nyttår til deg og. :)

 

Jeg ser det meste, men skøyter er det kjedeligste som finnes av sport på TV. Det finnes null underholdning i to menn i kondomdress som går 20 runder rundt en bane på isen. Sorry, men det er min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...