Benbjo Skrevet 10. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2013 (endret) Ser ut til at vi klarer pallen da. Akkurat som ventet. 3 plassen altså. Hmm 2 plass? Litt over forventning det. Må jo si seg fornøyd med det Endret 10. januar 2013 av Benbjo Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2013 Eg tror det blir sølv. Du sa tredje.... Klarer tilogmed å ta feil nå.. .... Hjelpe meg. Lover godt det norske laget fremover dette. Få bort et par ekstra skudd så hadde det blitt seier i dag. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. januar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2013 Det er ikke medaljer i verdenscupen, så dere tok feil begge to. Flott at han tok inn i sporet, men må nok jobbe litt med skytingen før sprinten på lørdag. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 10. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2013 Ubrukelige Emil Hegle Svendsen. Skjønner ikke hva han gjør i sporet, for en skuffelse... Langt i fra Ubrukelig, tror ikke vi kunne fått et bedre resultat om vi hadde brukt en annen Lenke til kommentar
Danek Skrevet 10. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2013 Langt i fra Ubrukelig, tror ikke vi kunne fått et bedre resultat om vi hadde brukt en annen Men det er så dumt å miste magasinet og ikke ha alt på stell før siste stående. Det er disse få sekundene som skiller en vinner fra, ja... Emil Hegle Svendsen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2013 Man kommer ut av rytmen allerede før skytingen har begynt. Det er Hvertfall ikke positivt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2013 Emil rotet det litt bort igjen. På tide med en annen på siste? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2013 Elendig hopping av oss i laghoppingen, dessverre. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2013 Hahahah wtf skjedde der med Hilde da, omfg. Nei, faen så dårlig hopping, jeez -.- Kanskje Fannemel sku være med? -.- Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 11. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2013 Det der var jo bare bedrøvelig. Forhold eller ikke 2 av 6 hopp er altfor dårlig... Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 11. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2013 Inb4 Benbjo. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2013 Inb4 Benbjo. Har allerede kommentert men som vanlig leses ikke postene mine Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2013 Har allerede kommentert men som vanlig leses ikke postene mine Det er vel ikke så overraskende... 3 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2013 Greit nok, men da får dere slutte å prøve å drite meg ut når dere driter ut dere selv i forsøket. Sier litt om nivået i denne tråden når poster som den over og den Patrick bare leste 50% av posten min får +1 av flere andre brukere. Det er jo helt på trynet Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. januar 2013 Northug hevdes å være utslitt allerede i sesongen. Burde han ta det piano fram til VM? Viktigere med VM-suksess enn seire i verdenscupen. Lenke til kommentar
Danek Skrevet 12. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2013 Nå, gutta? Hva står på menyen i dag Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 12. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2013 Kvinnehopp, herrehopp, Allround-EM på skøyter herrer/kvinner + MYE MER! Lenke til kommentar
Danek Skrevet 12. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2013 Nice, hold oss oppdatert Jeg følger med. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2013 Kjerringhopp? Faen så gøy.... Det som er på den ordentlige menyen er langrenn og skiskyting!! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2013 Northug hevdes å være utslitt allerede i sesongen. Burde han ta det piano fram til VM? Viktigere med VM-suksess enn seire i verdenscupen. Han har vel byttet ut snø med sand på Tenerife, er visst på besøk hos Rachel som er på treningsleir. Får håpe hun kan fylle batteriene hans igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå