Latias Skrevet 9. januar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 Wow, Tora. For en stafett! Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 TORA SPESIAL!! Hadde vært kjempemoro med Italia på tredje. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 Nei, dette var for dårlig. Vi kommer aldri til å vinne noe med bare 4 ekstraskudd. 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 Veldig imponert over Flatland. Skulle ikke tro hun har var borte i et år+. Solemdal gjør det også bra i dag. Flott at norsk kvinneskiskyting ser ut til å få en oppsving de neste årene. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 Endelig Flatland tilbake Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 Noen andre som ser hopprennet? Grusomt hopp av Jacobsen, men Bardal gjør det meget bra. Sauen har trukket seg, men har allerede vunnet WC så spiller liten rolle... Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 Seier til Bardal, tredjeplass til Velta. LETT! Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 Bardal gjør som han gjorde ifjor. Klatrer jevnt og trutt Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 Bardal gjør som han gjorde ifjor. Klatrer jevnt og trutt Sauen er alt for langt foran til at noen skal kunne ta ham igjen. Med mindre han brekker benet og er ute for sesongen eller noe Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 10. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2013 So? Det var likedan ifjor. Mye kan skje. Men om Schlierenzauer skulle vise seg å være utilnærmelig resten av sesongen så unner jeg fortsatt Bardal en pallplass i Verdenscupen sammenlagt. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2013 Nå har de fått godt lag skiskytterjentene, jøss . Imponeret over Hilde Fenne bare 19 år. Fladland tilbake og flere banker på og kjemper om plass. Elise Ringen, Ekkoff, Horn.. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2013 Horn er nok for gammel til å bli særlig god. I en alder av 24 bør man være etablert. Spøker også for Ringen og Eckhoff. Er jo langt bak f.eks Solemdal som er på samme alder. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2013 Husker du forrige sesong, Benbjo? Ringen var feks mye raskere i sporet enn Solemdal. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2013 http://statistiks.com/biathlon/world-cup-women/2012-2013/1/general-standings Solemdal 21, Ringen 68 Fenne, som er 3 år yngre en disse, er på 49 plass for ordens skyld, I fjor: http://statistiks.com/biathlon/world-cup-women/2012/-/general-standings (Fenne ser ikke ut til å ha vært med) Solemdal nesten dobbelt så mye WC poeng og de er like gamle. Jeg sier det spøker for Ringen, ikke at det er helt game over. Hun må snart få sitt gjennombrudd. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2013 Det der er for i ÅR, jeg snakket om i fjor, jævla løk. Er ikke ALLE som er i god form hele sesongen. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2013 Det der er for i ÅR, jeg snakket om i fjor, jævla løk. Er ikke ALLE som er i god form hele sesongen. Gratulerer, du klarte å ignorere halvparten av innlegget mitt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2013 Og det vet benbjo alt om dj! 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2013 Gratulerer, du klarte å ignorere halvparten av innlegget mitt. Velkommen til vår verden. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2013 Dette er alt for dårlig av Bardal. Norge er ikke et land som skal satse på lusne 1. plasser. Bardal må mye høyere opp på resultatlistene til neste konkurranse før jeg friskmelder han og norsk hoppsport. Hoppuka må være det mest latterlige jeg har sett, snakk om å sende turister nedover. Forhåpentligvis tok de noen fine bilder av fjellene der nede så det i allfall finnes noe verdifult i bagasjen deres. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå