Wheeljack Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Fokusere litt på det postitive her og da. Det er to nordmenn på pallen i sammendraget. Tre blandt topp 5! (Eller var det topp 6?) Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) Fokusere litt på det postitive her og da. Det er to nordmenn på pallen i sammendraget. Tre blandt topp 5! (Eller var det topp 6?) Hvorfor det? Heter du Gregor og tar contra og lander dypt med samlaføtter får du 19 i stil. Heter du alt så får du 16. Endret 6. januar 2013 av Emils. 1 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Østeriske versjonen av DDE som står på i bakgrunnen nå eller? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Jacobsen fortjente ikke noe særlig høye stilkarakterer på det siste hoppet, han satt et dårlig nedslag (noe som har vært gjennomgangsmelodien for nordmennene). Schleri er en stilhopper når han treffer og her kan vi ikke skylde på dommerne. For å vinne hoppuka må du ha 8 gode hopp. Det hadde Gregor, mens Anders hadde 7. Uansett, dette er en fantastisk prestasjon med norsk seier i to av rennene, nordmenn på pallen i samtlige, to nordmenn på pallen sammenlagt og tre norske blandt de 6 beste. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Selvfølgelig fokuserer jeg på det positive. Jeg driter i at Gregor er gullgutten, hva Hilde, Jacobsen og Bardal klarer til tross for det syntes jeg er utrolig moro. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Hvorfor det? Heter du Gregor og tar contra og lander dypt med samlaføtter får du 19 i stil. Heter du alt så får du 16. Det var alt for mye å ta igjen for Anders, han hadde ikke klart det uansett om dommerne hadde dømt slik du ønsker. Likevel, vi gjør noe vi ikke har gjort på lenge; vi gjør en bedre prestasjon sammenlagt enn Østerrike! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Det var alt for mye å ta igjen for Anders, han hadde ikke klart det uansett om dommerne hadde dømt slik du ønsker. Likevel, vi gjør noe vi ikke har gjort på lenge; vi gjør en bedre prestasjon sammenlagt enn Østerrike! Det er greit nok, men jeg forlanger rettferdig dømming fra dem. Espen og Arne har nesten snakket mer om hvor urettferdig dommerne dømmer. De har de gjort de siste 3 årene. Jeg synes det er dumt at ingen tar tak å gjør noe med det. Om problemet er at de må sette stilen for raskt så burde de få noen sekunder ekstra. Det at det skiller 3-4 stilpoeng mellom dommerne er bare helt utrolig. For 5 år siden så var de nesten samstemt. Det er dit vi må tilbake til. Og navndømming blir bare mer og mer utbredt. Gregor er den som får best stil uten å måtte fortjene det. Det er urettferdig ovenfor samtlige hoppere. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Er fornøyd med hoppuka jeg. Vi har norske på andre, tredje og femteplass. Det er en enorm prestasjon! Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Endelig frisk fra det forbannede kravebensbruddet og fikk filmet endel fra denne helgen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Bør vinne i dag. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2013 Flott av Hilde. Sikret plassen sin på VM-laget nå? Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Kjempeskyting!! Hvor mye drar Gössner fra? Ho er jo i kanonform om dagen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2013 Rå etappe av Flatland! Hun tapte ingenting til Gössner på sisterunden. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Det hadde jeg ikke trodd på forhånd. Sterkt jobba Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2013 Deilig etappe av Solemdal! Lukter seier nå! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Veldig bra stående av Solemdal. Hadde vært kjekt med Italia på tredje Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Den sisteserien sto det respekt av, og et suverent langrenn!! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) JADDDDAAAAAA!!! Jævla gøøy dette er! Kom igjen Italia, ta tredje plass! Jadda Italia!! Hold dette mot mål nå! Endret 9. januar 2013 av Lami Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå