AnewZ Skrevet 5. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2013 (endret) Noen som har en stream? Nrk vil ikke vise det i england, og jeg vet ikke om noen som gjør det heller. nvm Endret 5. januar 2013 av AnewZ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2013 Haha. Så fantastisk av Petter. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2013 Heh..Eurosport med engelske kommentarer, det har jeg savnet lenge Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2013 Heh..Eurosport med engelske kommentarer, det har jeg savnet lenge Hehe, fant ut at jeg hadde eurosport her i leiligheten - relativt morsomt å høre på de britiske kommentatorene. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 5. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2013 Så bra. Slår streaming ihvertfall. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2013 Lang vei å gå for Northug nå. Har sett dette før, men syns ikke at han virker så pigg i dag som han har gjort tidligere ved lignende anledninger. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2013 Jeg har fått føringer om at lenker til slike strømmer ikke er ønskelig. Ett innlegg er derfor fjernet. Men jeg regner med dere som er her fikk de med dere likevel. Kommentarer på moderering skal som vanlig ikke gjøres i tråden. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2013 Tour de Ski er ikke for nordmenn. Petter choker igjen, Johaug er ikke i nærheten av Doris. At jeg orker å se på dette... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2013 Hva skjer Petter?? Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 5. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2013 Liker ikke det jeg ser nå...... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2013 Same old, same old... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2013 (endret) Dårlig ski, dårlig form. GG Norge. Endret 5. januar 2013 av MartinF Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2013 Petter sklir jo faen ikke!! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2013 Bah, gutta skulle ha gått før jentene. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2013 Legkov tar TDS i år. Ingen tvil om det. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 5. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2013 (endret) Det positive er jo at Vylegzhanin og Cologna var også langt bak. Men Legkov... Endret 5. januar 2013 av Gurglemuffin Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2013 Petter......... Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 5. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2013 Petter er jo svakest av de "vinner kandidatene", så dette er helt klart over. Uansett hvor bra det er at han går ut sammen med Vylegzhanin osv... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2013 Haha, for en spurt. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 5. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2013 TdS ser fortsatt ut til å være Norges hvite hval. Nå rettes øynene mot Oberhof og noe jeg håper blir enda en suksess for Tora og enda et steg mot å vinne verdenscupen sammenlagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå