Patrick123 Skrevet 4. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2013 Et ørlite vindkast (eller mangel på det) og Jacobsen hopper 6-7 meter lengre enn Gregor i overimorgen. Uansett, jeg var veldig skeptisk i går når jeg så innslaget på nyhetene om at Jacobsens kone og unge skulle ned dit. Han leder hoppuka og trenger ikke noen flere distrasjonsmomenter. Dessuten, på intervjuet i dag virker det som om de kom overraskende på døra i dag morges! Her skal han ha fullt fokus på hopprennet senere på dagen og så dukker ungen og hullet hans opp på døra en morgen! Jeg sier ikke at dette ikke hadde skjedd hadde leketøyet hans holdt seg hjemme, men en effekt hadde det nok. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2013 Reagerte litt på det samme, Patrick. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 4. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2013 Jeg savner å se Harri Olli i hopp, stakkars finner Lenke til kommentar
Lami Skrevet 4. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2013 Jaddaaaaa Bjørndalen!!! Han er TILBAKE Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2013 Rolig nå. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 4. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2013 Bjøntegård!! Flotte skytinger under det presset Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2013 En prestasjon i seg selv å tape 30 sek på noen få km. Svakt. Dette tar Tyskland Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 4. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2013 Jeg glemte hele stafetten jeg Ser live ferdig nå, så får jeg se resten i reprise etterpå, men ingenting sier at Tyskland vinner, det er helt likt omtrent Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2013 Skuffende av Emil på siste. Burde greit betydelig bedre, men andre plass er jo ikke dårlig i seg selv med to rekrutter på laget. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 5. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2013 Satan for et tempo på Polakken... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2013 Forventet. Klart best i klassisk. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2013 Er 0 håp i TdS uten Marit Bjørgen. Damelangrenn har tapt seg så jævlig.. De er for dårlig trent når man tenker muskelmasse. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2013 Hjelper ikke når hun som leder er halvt mann heller... 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2013 Nei, sant nok, men synes Johaug er altfor lita. Marit er den eneste vi har som har råd nok muskelmasse til å takle så hardt program. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2013 Marit har unormalt stor muskelmasse da, de fleste jenter vil ikke være i nærheten av å kunne bygge slik masse. Just sayyiiin. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 5. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2013 Vil ikke si at Norsk damelangrenn har tapt seg med så mange utøvere vi har blant topp 10 i nesten ethvert renn. Når det gjelder TdS så vil jeg heller si at det er Kowalzcyk som er tilnærma uovervinnelig. Det er jo ikke bare norske utøvere ho er milevis foran... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2013 Artig å se Bø tilbake i dag! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2013 Kowalzcyk er stygg. Hu er ikke en av de fineste av utøverne nei, uff *grøsse*.. Ja, vi er sjangseløs uten Marit. Kowalzcyk føler seg vel jævla god nå når ikke Marit er med, haha. Johaug klarer hverken oppåver eller nedoverbakker.. :/ Gleder meg til herrene nå! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2013 (endret) Kowalzcyk er stygg. Hu er ikke en av de fineste av utøverne nei, uff *grøsse*.. Er vel ikke pent å si det. Men hun har et litt ekkelt glis ja. Men uten gliset er hun da ikke så stygg. Endret 5. januar 2013 av Delvis Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 5. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2013 Haha. Kommer nok til å bli maaaange sure miner rundt bonussekundene i dag. Var bra sleipt av Petter det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå