crazylazyboy Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Jojo-renn av Tyskland. Fall til ledelse til sprekk. Tror vi har Norge på pallen nå Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 I svarte feiler Benbjo? Ut fra det han skriver om hopp-kvaliken så ble Jacobsen regelrett knust, og havnet langt nede på lista. Så ble han i realiteten nr 2 - hoppet 2 meter lenger enn GS, nest lengst i hele kvaliken, men fikk 2 poeng mindre. Han må være en av forumets verste oppviglere, godt på høyde med konspirasjonstuftsen! Hva er greia med at alle legger ord i munnen min? Hvor skriver jeg at Jacobsen ble knust og havnet langt nede på lista? Jeg sa at det var svak innsats av de norske generelt. Jacobsen hadde et greit hopp, ikke noe fantastisk innsats, men så er det jo "bare" kvallik også. Skrev også at jeg håper at han hever seg noen meter til i morgen Jojo-renn av Tyskland. Fall til ledelse til sprekk. Tror vi har Norge på pallen nå Mja skeptisk. Da skal mye skje foran der. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Forskjell på ett utsagn som er sagt for 30 min siden kontra det du kan si nå. Mye som forandrer seg på en halvtime. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Mja skeptisk. Da skal mye skje foran der. Ja nå ser det verre ut, er ikke vant til de taktene som Norge i alle fall drev med Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Ble jo ikke så fryktelig langt unna in the end. 1 bom mindre Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2013 Ble jo ikke så fryktelig langt unna in the end. 1 bom mindre Tre bom mindre er vel mer riktig. Husk at det er ekstraskudd i stafett, ikke strafferunder. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Tre bom mindre er vel mer riktig. Husk at det er ekstraskudd i stafett, ikke strafferunder. Tenkte på en av bommene til Fanny som førte til strafferunde Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 OIoioioioi... Laaangt bak på Steira, Johaug klarte det heller ikke mens Kowalczyk leiker med dem. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 (endret) Godt gjennomført av Northug i dag også! Endret 4. januar 2013 av AnewZ Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Utrolig prestasjon av Poltaranin idag, en løper man ikke ser så mye til Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Så bufrer nett-tv da Andreas Wank skulle hoppe, og fortsatte da Ito hoppa. Bardal hoppa visst veldig bra og leder. Det fikk jeg ikke sett :-( Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 (endret) Godkjent av Bardal. Resten helt elendig. Jacobsen igjen på toppen Meget bra av Jacobsen men elendig nedslag Endret 4. januar 2013 av Benbjo Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2013 Brukbart av Anders x2. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Ljempehopp av sauen. Spiser opp hele forspranget til Jacobsen Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Bombe at Sau får de beste forholdene... Og med skikkelig nedslag. I dag vinner han. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2013 Sauen hadde latterlig gode forhold. Typisk. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Sauen avgjør hoppuka i dag Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Direkte latterlig at Sauen får så inni helvetes mye bedre forhold enn Jacobsen. Sauen avgjør hoppuka i dag Det sa du forrige renn og. Anders leder enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå