Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bjørndalen er virkelig ikke i form for tiden.

 

Han har ikke vært i form på flere år. Har jo dratt på åra i flere år nå. Greit nok at han er med så lenge det ikke går utover utviklingen til unge nye talenter, men vi bør ikke forvente for mye/noe av ham. Tviler på at han vil bli topp 3 noen gang igjen med mindre noe ekstraordinært skjer.

Lenke til kommentar

Nei det er litt trist å se på Bjørndalen om dagen, men alikevel så er han en viktig del av det norske laget enn så lenge. Nå ser det ut til at vi har noen nye som er i farta, og Bjørndalen gjorde det bra på stafetten med rekrutt laget :)

 

Og det sitter litt langt inne å si at Bjørndalen er dårlig, ja han er jo i det i forhold til hva vi forventer, men når man ser på det store internasjonale bildet så henger han bra med. Stor respekt for den fyren og et godt eksempel på at alder er ingen hindring.

 

Det som er, er jo at Bjørndalen er så avhengi av fullt hus fordi han går litt saktere enn de fleste, men skulle han klare fullt hus denne sessongen tror jeg han skal klare å stå øverst på pallen. I gamle dager da var han ikke like avhengi av fullt hus og hadde siste runder med bra turbo, uten turbo må han ha FULLT hus for å stå øverst.

 

Pr. i dag er i hvertfall jeg glad for at Bjørndalen fremdeles holder på, neste sessong kan bli tvilsom, men det er jo 1 år til så nå bare gleder jeg meg over at han er med, selvom han sjelden/aldri er topp 3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...