Wheeljack Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Fytte F for en stafett!!!! Ett eneste straffeskudd på 4 etapper!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 40 skudd, én bom. Rått! Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Ekstremt morsomt å se på! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Hater hopp. Forbanna folk som gir stilpoeng. Blinde som faen og blir så irritert HVER jævla hopp-omgang!!! Rette flagg på brystet så er jo alt jævla fint! Endret 9. desember 2012 av Lami Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 WTFF SKISKYTING HAR BEGYNT!!! WTF!! DET STO JO 14:45 OG ALLEREDE NÅ PÅ SKYTING 2!!! Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 WTFF SKISKYTING HAR BEGYNT!!! WTF!! DET STO JO 14:45 OG ALLEREDE NÅ PÅ SKYTING 2!!! Støttes!! :-( Fanny har visst skutt to fulle hus leser jeg meg til. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Dritt-NRK.. Men, WOW! FOR EN SERIE AV FENNE!!!! Vi vinner helt sikkert dette også!! Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) 3/4 Etapper har vært supre. Fanny og Hilde imponerte veldig. Får håpe Tora leverer som ho har gjort hittil i sesongen, så har vi dette også. Edit: En skyting til som det der nå Tora! Edit2: Woot!!! Litt for kjapp serie kanskje, men når ekstraskuddet sitter midt i skiva så gjør det absolutt ingenting. Endret 9. desember 2012 av Gurglemuffin Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Vant kvinnene også? Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Ja! Fy faen så morsomt! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 God dag dette her. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 Jeg vurderte om jeg skulle ta opp stafetten i dag eller ikke, da jeg ikke har vært hjemme i dag. MEN FY F***** Å GLAD JEG ER FOR AT JEG GJORDE DET Dette var jo bare syyyyyyyyyyyyykt Lenke til kommentar
slipten Skrevet 9. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2012 tenkte jeg skulle se deler av stafetten, men NRk har ikke lagt ut damens stafett enda . Fikk sett guttas, og det var utrolig å se hva gutta gjorde idag. Kan vel ikke overgå dette Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. desember 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 Curlinggutta kjemper om en EM-semifinalebillett i kveld mot Sverige. Har ikke fulgt disse klovnegutta noe særlig siden OL, men tenker å få med meg kampen i kveld. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 12. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 Ski-Cross WC i Telluride USA ikveld. 19:15 Jenter, 21:15 Gutter. Blir stas og se om alt klaffer for gutta! Ekstre spennende når mann selv stod med dem før! Stå på! Livestream her: http://www.live-scoring.at/fis3/index.php?c=94#tabs=1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. desember 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 Ski-Cross WC i Telluride USA ikveld. Blir stas og se om alt klaffer for gutta! Ekstre spennende når mann selv stod med dem før! Stå på! Hvordan går det med bruddet? Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 12. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 (endret) Hvordan går det med bruddet? Det går bra med kravebenet, leget omtrent 100% nå, men mistet en del styrke Sluttet med Ski-Cross rett før landlaget ble dannet (4 år siden ca). Skjedde det samme med meg som skjedde med Nik Zoricic nå i våres. Ble dyttet ut av løypen i Saas-Fee i et Europa cup renn, fløy over sikkerhetsnettet og traff en snøkanon. Knuste høyre håndledd og tre brudd i armen samt kjeven ut av ledd. Hadde ventilen som traff kjeven min truffet halsen hadde jeg ikke vært her idag Var ikke mye motivert etter dette og det gjorde det ikke noe bedre med at unge talenter ble regelrett mobbet ut av laget på grunn av Audun. Endret 12. desember 2012 av Berniy Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 Body Miller sluttet? Lenke til kommentar
slipten Skrevet 13. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2012 Body Miller sluttet? gjennomførte en kneoperasjon i oktober, så tviler på at han er tilbake denne sesongen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2012 Hagle! fult hus på liggende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå