slipten Skrevet 29. november 2012 Rapporter Del Skrevet 29. november 2012 20 treff på normaldidstansen av Tora, snakk om åpning. kan bli en meget god start på sesongen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. november 2012 Rapporter Del Skrevet 29. november 2012 20 treff på normaldidstansen av Tora, snakk om åpning. kan bli en meget god start på sesongen. Er desverre for treg i sporet til å være en trussel i wc Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 29. november 2012 Rapporter Del Skrevet 29. november 2012 Helt rått! Moro å se på Lenke til kommentar
slipten Skrevet 29. november 2012 Rapporter Del Skrevet 29. november 2012 Er desverre for treg i sporet til å være en trussel i wc Husk på at det er tidlig i sesongen da, hvis det er Domerocheva du tenker på. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. november 2012 Rapporter Del Skrevet 29. november 2012 Husk på at det er tidlig i sesongen da, hvis det er Domerocheva du tenker på. Blant annet. Kan ikke forvente at hun får 2 mindre bom enn motstanderene så veldig ofte Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 29. november 2012 Rapporter Del Skrevet 29. november 2012 Hvorfor giddere å svare Benbjo, alle ser jo at han/hun/det troller? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. november 2012 Rapporter Del Skrevet 29. november 2012 Hvorfor giddere å svare Benbjo, alle ser jo at han/hun/det troller? Ja jeg troller fordi jeg sier at Berger gikk saktere enn Domracheva >_> Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 29. november 2012 Rapporter Del Skrevet 29. november 2012 Jepp, Berger budde lagt opp for mange år siden. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. november 2012 Berger budde lagt opp for mange år siden. Det burde han ha gjort. Seriøst. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. november 2012 Rapporter Del Skrevet 29. november 2012 Fartsfylt og morsom hockeykamp på TV2 Sport nå. 0-1 til Vålerenga etter første periode. Anbefales! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. november 2012 Rapporter Del Skrevet 29. november 2012 Jepp, Berger budde lagt opp for mange år siden. Det har jeg aldri sagt. Hvor sier jeg at hun gjør det dårlig? Sier at hun ikke er rask nok i sporet til å være en trussel sammenlagt i WC. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 29. november 2012 Rapporter Del Skrevet 29. november 2012 (endret) Nå som ikke Neuner er med lengre Så er Tora en god kandidat for å vinne sammenlagt. Eneste problemet hun har er at frem til nå så har hun aldrig vært jevnt god, litt sånn overlegen den ene dagen for så å feile litt vel for mye den neste. Men hun gjorde det supert på mixed stafetten og mere enn bra nok i dag, i skiskyting er 0 bom viktigere enn å ha høyest fart! Og hvorfor skulle Tora gå en super rask siste runde som vi vet hun kan i dag? Jeg mener Tora så ikke sliten ut når hun kom i mål i forhold til VELDIG mange andre, så hun har nok mye mere å gå på. Jeg er bare glad for at hun holder farten tilbake nå å fokuserer på FULLT HUS, så kan hun bruke farten sin de løpene der det er kniving om seier Endret 29. november 2012 av Goodall Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. november 2012 Rapporter Del Skrevet 29. november 2012 Vært hjemme fra jobb i dag. Ventet hele dagen på skiskytinga. Glemmer det 15 min før det starter og kommer på det 15 min etter Tora er i mål. Flotters. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 Voldsomt svakt av johaug i dag. Formtoppen kom vel for tidlig Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 1. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 Jaja hun leder fremdeles ved 3.1km og hun var ikke særlig happy i mål, muligens hun har tryna eller noe. Venter med å høre fra Johaug hvorfor hun plutselig var sjokkerende langt bak i mål, før jeg trekker noen konklusjon. Der kom visst Marit og knuste Johaug ved 3.1 men annet er jo ikke å forvente Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) Voldsomt svakt av johaug i dag. Formtoppen kom vel for tidlig Ja. Skikkelig ræææææv! Kun Marit som knuser henne. Endret 1. desember 2012 av Jotun Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 Roethe går utrolig fint og teknisk på ski! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 Ja. Skikkelig ræææææv! Kun Marit som knuser henne. Ganske dårlig å bli slått av en russisk pensjonist og en sprinter, ja. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 Ganske bra å komme på fjerde plass ja. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 Ganske bra å komme på fjerde plass ja. Det er relativt. Hadde vært bra av Ek Hagen f.eks. For Johaug er det en gedigen nedtur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå