Benbjo Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Flaut av langrennsgutta. De som ble slått av pensjonisten Aukland bør skamme seg. At sprinteren Golberg slår så mange distanseløpere er også et dårlig tegn. Får håpe det er noen late bloomers blant generasjonen 88-90 generasjonen som liksom skal slå igjennom nå, for dette ser meget mørkt ut. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Bra av Fannemel i dag. Resten meget svakt. Bardal særs skuffende. Neppe topp 20 i wc med slik hopping Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Finnes det noen plass jeg kan se pressekonferansene til northug? kanskje live og? For en underholdende fyr. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 http://www.vg.no/sport/ski/langrenn/artikkel.php?artid=10071417 Hva tror folket her inne? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Jeg tviler meget, meget sterkt på at profilerte norske uttøvere har brukt bl.a. EPO. De beskyldningene som det stod om i artikkelen er intet mer enn spekulasjoner sånn som jeg ser det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. november 2012 Forfatter Del Skrevet 23. november 2012 Bare tull med slike beskyldninger. Dumme, finske juksemakere. Hva med å rydde i eget reir før man kommer med sånt tull om andre? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Nå skal man selvfølgelig være forsiktig med å feie bort beskyldninger på det grunnlag at det kommer fra finsk side. Likevel, dersom den artikkelen dekket hovedpoengene så ser jeg ikke noe poeng i å kaste bort tid. Det virket som grunnløse beskyldninger på det som knapt kan kalles indisier. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. november 2012 Forfatter Del Skrevet 23. november 2012 Nå skal man selvfølgelig være forsiktig med å feie bort beskyldninger på det grunnlag at det kommer fra finsk side. Likevel, dersom den artikkelen dekket hovedpoengene så ser jeg ikke noe poeng i å kaste bort tid. Det virket som grunnløse beskyldninger på det som knapt kan kalles indisier. Så klart. Avsløringene i sykkelsporten de siste månedene burde være en oppvekker for oss naive nordmenn. Men samtidig gidder jeg ikke å henge meg oppi hva en tilfeldig finsk fyr mener om våre langrennsløpere. Han virker fint lite troverdig, og som du sier så er det grunnløse beskyldninger han og "kilden" hans har kommet med her. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) Ikke aller værst hopping av kombinert gutta i dag...Tror det er håp i langrennet jeg Nå er det ikke lenge før damene skal ut å gå...blir spennende å se Johaug, Bjørgen og Kowalczyk slåss om 1. plass. Tipper at 4.plass og nedover er så langt bak at det blir neppe spennende, men håper på mange norske topp 10 Endret 24. november 2012 av Goodall Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Har litt tro på Johaug. Hun viste kjempeform forrige uke og løypeprofilen burde passe henne. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) Dette blir veldig spennende mellom Johaug og Bjørgen Veldig sterkt løp av Vibeke Skofterud også Endret 24. november 2012 av Goodall Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Dette lover jo VELDIG godt for sesongen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Leter du nå Benbjo? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Artig at USA er i gang også da 1.plass - Norge 2.plass - Norge 3.plass - USA 4.plass - Sverige 5.plass - USA Ingen tvil om at stafett kan bli veldi spennede nå... Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Kan ikke huske at en norsk kombinert løper har vært første mann ut i langrennsporet, så dette lover bra Men at en annen har blitt diska fordi han glemte å dra opp glidelåsen er jo bare helt utrolig Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Ja! Det er bare Klemetsen jeg og kan huske har starta først før... Lenke til kommentar
eveant Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Hvem er favoritter på guttas 15km idag? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Marcus Hellner og Petter Northug vil helt sikkert kjempe med livet som innsats hvertfall... Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Magnus Moan har los på en seier virker det som. Artig og se han er på hugget igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå