Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Flaut av langrennsgutta. De som ble slått av pensjonisten Aukland bør skamme seg.

 

At sprinteren Golberg slår så mange distanseløpere er også et dårlig tegn.

 

Får håpe det er noen late bloomers blant generasjonen 88-90 generasjonen som liksom skal slå igjennom nå, for dette ser meget mørkt ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå skal man selvfølgelig være forsiktig med å feie bort beskyldninger på det grunnlag at det kommer fra finsk side. Likevel, dersom den artikkelen dekket hovedpoengene så ser jeg ikke noe poeng i å kaste bort tid. Det virket som grunnløse beskyldninger på det som knapt kan kalles indisier.

 

Så klart. Avsløringene i sykkelsporten de siste månedene burde være en oppvekker for oss naive nordmenn. Men samtidig gidder jeg ikke å henge meg oppi hva en tilfeldig finsk fyr mener om våre langrennsløpere. Han virker fint lite troverdig, og som du sier så er det grunnløse beskyldninger han og "kilden" hans har kommet med her.

Lenke til kommentar

Ikke aller værst hopping av kombinert gutta i dag...Tror det er håp i langrennet jeg :)

 

Nå er det ikke lenge før damene skal ut å gå...blir spennende å se Johaug, Bjørgen og Kowalczyk slåss om 1. plass. Tipper at 4.plass og nedover er så langt bak at det blir neppe spennende, men håper på mange norske topp 10 :D

Endret av Goodall
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...