hightow Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 Hvis det å bli nr 2 i dag er å være svak, så er det 49 andre startende som bør legge opp. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 1 minutt til nummer 3. De bak Johaug/Bjørgen er dårlige/gjennomsnittelige. Bjørgen er på hell når hun blir slått av Johaug på en så kort distanse. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 Så Bjørgen slo nummer 3. med ett minutt, derfor bør hun legge opp? Hun ble også slått av en av verdens beste skiløpere som har hatt en fantastisk utvikling på korte distanser, samt slått Kowalchuc(?) i en spurt? Trollolol. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 Kan du peke på hvor jeg sier hun skal legge opp? Jeg stilte et spørsmål om han var på vei nedover noe som ikke er helt usannsynlig gitt hennes høye alder Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 Jada, hun er på vei nedover etter å ha kommet på 2. plass i sesongåpningen. Hun kan ikke håpe på mer enn topp 10 på en god dag fra nå av. Og Molde burde bare lagt ned sportsklubben etter at de tapte åpningskampen 3-0 mot Særp. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 Jepp, det er akkurat det jeg sier. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 Svakt av Petter. Er han på vei nedover? Bare femten sekund foran andreplass. 1 Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 Nei så trist. Jeg som hadde et håp om at vi skulle diskutere egen trening og vintersport. I stedet diskuterer vi hvorvidt verden beste utøvere burde legge opp. Ærlig talt. Norske skiløpere er så gode at de kan gjøre akkurat hva de vil. Ellers håper jeg snøen kommer snart. Sånn at jeg også kan få gå på ski. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 17. november 2012 Rapporter Del Skrevet 17. november 2012 Sesongen er offisielt i gang! 2 Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 17. november 2012 Rapporter Del Skrevet 17. november 2012 Er så digg at sesongen endelig er i gang Når det gjelder kvinnelangrenn håper jeg at det blir litt mere spennede enn Bjørgen, Johaug og Kowalczyk som ligger MILEVIS forran alle andre. Håper på mange norske førsteplasser, men hadde vært spennende om det hadde blitt avgjort på oppløpet og ikke etter første 100 meter Så håper jeg Ole Einar Bjørdalen kommer tilbake som en kanon, det hadde vært kult Uansett så ser det ut som de norske kvinner og menn er i bra form i alle grener så langt. Nå er det bare gutta som skal få skyte litt...Gleder meg til å se hvordan det går Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 17. november 2012 Rapporter Del Skrevet 17. november 2012 (endret) Lars Berger! :nei2: Endret 17. november 2012 av Gurglemuffin Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. november 2012 Rapporter Del Skrevet 17. november 2012 Flau over skiskyttergutta. Eneste gledelige er Vetle Sjåstad Christiansen Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 17. november 2012 Rapporter Del Skrevet 17. november 2012 Vi får tenke positivt...nå har skiskytergutta gjort seg ferdig med bomminga Bare vent....blir topp 3 vær gang fremover nå Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 18. november 2012 Rapporter Del Skrevet 18. november 2012 Ser ut som det er Johaug og Bjørgen som skal stå som nr.1 og nr.2 i dag også gitt... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. november 2012 Rapporter Del Skrevet 18. november 2012 Det var en veldig tidlig storform på Therese da.... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. november 2012 Rapporter Del Skrevet 18. november 2012 Svakt av øvrige norske i dag. Bør være mye nærmere johaug. Disse første og andre års seniorer har ingen fremtid i langrenn. Over ett minutt på. 10 km? Ræva Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. november 2012 Rapporter Del Skrevet 18. november 2012 Eg vet noe som er ræva! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. november 2012 Rapporter Del Skrevet 18. november 2012 Eg vet noe som er ræva! Jeg og. Antall folk her inne som ikke kan diskutere på en saklig måte. Hvis du er uenig kan du komme med motargumenter :-) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. november 2012 Johaug virker å være i rå form. Vet ikke om det er et godt eller dårlig tegn så tidlig i sesongen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå