MarqsK Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Bare jeg som kjenner kriblinga etter å få stått litt etter å ha sett på filmer som dette? http://www.youtube.com/watch?v=1OFmFE_MC7s Eller er det få frikjørere her på forumet? Endret 16. oktober 2012 av MarqsK 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2012 Bare jeg som kjenner kriblinga etter å få stått litt etter å ha sett på filmer som dette? Eller er det få frikjørere her på forumet? Haha. I denne tråden finner man kun sofagriser som følger med på vintersport på tv. Neppe mange frikjørere her. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Tssk.. Det går da an å kombinere. Selv om det har avtatt de siste årene med skikjøringen... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 (endret) Bare jeg som kjenner kriblinga etter å få stått litt etter å ha sett på filmer som dette? Eller er det få frikjørere her på forumet? Sneen har falt i Hemsedal ! Skal mase på de vennene mine som har hytte der. Pudderkjøring er jo så og si det beste som finnes! Endret 17. oktober 2012 av PatSharpX Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Digg! Det er ikke mye snø her i Telemark enda, bortsett fra noen kvite topper, men med nærmest minusgrader nesten hver dag er det nok ikke lenge til vi våkner til kvitt. Det tar nok en stund før vi kan stå på det, men alt til sin tid, hehe. Hva slags utsyr har du? Jeg fikk tak i meg et par Line Mr. Pollards Opus og Diamir Freeride Pro bindinger i fjor, men fikk ikke testa de ut siden vinteren sugde jo så ræv, så jeg gleder meg noe vilt til vintern i år Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Har ikke noe ordentlig frikjørings utstyr dessverre. Kjører på noen gamle Dynastar Trouble Maker med noen Lange støvler jeg ikke husker navnet på. Syns det fort blir dyrt i forhold til at jeg ikke får brukt det så mye, men skal sies at da varer det jo lenge. Lurer på om det blir kjøp i år, evt etter denne sesongen når det blir salg. Har også vurdert brukt. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Whaat? Dynastar Trouble Maker! Broren min stod på de i maange år, før jeg arva de og stod på de i flere år. Fy søren det var noen gode ski ass! Nostalgi!! Brukt kan være smart. Det er mange som kjøper ski og nesten ikke bruker de og så selger de de som brukt. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Tror mine begynner å nærme seg 10år, men som du sier der er gode. Hadde noen andre før det, som bare knakk. Så etter tredje paret så spurte jeg bare i butikken om jeg kunne få noen andre og da ble det Trouble Maker. Kommer ikke til å bytte de ut, men bare få noen løssnø ski i tillegg. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 http://www.vg.no/sport/ski/hopp/artikkel.php?artid=10062385 Er det stygt av meg og kalle dette gode nyheter? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2012 Ja. Har faktisk møtt Romøren på gata i Oslo. Hyggelig kar. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2012 http://www.vg.no/sport/ski/langrenn/artikkel.php?artid=10055132 100 prosent ren. Haha. Jentene våre as! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Ikke akkurat noe bakke å klatre i på de kroppene der. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Noen som skal på Skiexpo i helgen? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Ikke akkurat noe bakke å klatre i på de kroppene der. Så du hadde sagt nei? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2012 Så ut som to mannekropper ved første øyekast, skal jeg være helt ærlig. Altfor maskulint for min smak. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Kristin Størmer Steira --> Mannekropp? Hvor i all verden er du vokst opp? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2012 Født og oppvokst i Oslo. Som sagt, det så sånn ut ved første øyekast. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Nei nei nei... Skofterud kanskje. men Steira er da så skrinn og tynn at det er ikke mulig å tenke mannekropp. Kanskje smågutt kropp. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2012 I grunnen enig. Her har vi mannekropp: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå